Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4988
Jeg har nå brukt mer tid på å forsøke dette enn jeg brukte på pugging under hele videregående, men INGENTING virker. Hverken manuelt gjennom filutforsker, importere gjennom "Photos" appen til Windows og ei heller iCloud evner jeg å overføre bildene mine. Har lest et titalls artikler og hjelpesider på nett også.. Jeg holder på å hive noe veggimellom, for så vanskelig bør det jo ikke være i 2018 når det var så lett som å plugge inn en USB kabel i 2010! Gjør dem dette med vilje for at alle skal kjøpe mac? Regner med det er lettere der... Er på IOS 11.2.5 btw og har typ 30 000 bilder som skal overføres
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Prøv å forklare saklig kva du har prøvd, og eventuelle feilmeldinger du får.

99% av teksten din er uvesentleg rant, og vil stortsett føre til at ingen gidd svare deg.
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Prøv å forklare saklig kva du har prøvd, og eventuelle feilmeldinger du får.

99% av teksten din er uvesentleg rant, og vil stortsett føre til at ingen gidd svare deg.
Vis hele sitatet...

Jeg har koblet til iphone/pc via USB og prøvd å manuelt dra bilder fra DCIM mappen til en annen men veldig få av bildene vises og de ligger i hundrevis av forskjellige mapper så det er ett eneste stort styr.

Jeg har koblet til iphone/pc via USB og prøvd importeringsfunksjonen til "Photos" appen til Windows men den sier jeg ikke har en enhet koblet til... har låst opp enheten og "trusted" pcen osv... enheten vises i filutforsker så den appen kan ikke være helt god. Har også prøvd å importere gjennom filutforsker ved å høyreklikke på enheten når den er koblet til, men for det første finner windows bare 5% av bildene og når jeg så trykker importer fryser programmet

Jeg har kjøpt 50GB lagring på iCloud og prøvd å overføre filene på den måten men jeg har aldri brukt sånne skygreier før og det må være noe av det minst brukervennlige jeg har opplevd fra et selskap på Apple's størrelse. Innstillingene både på iphonene og pc for icloud er ikke til å forstå, og man må jo være skamforsiktig for plutselig har du delt alle greiene dine med alt av familie osv.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Forskjellige apper vil lagre bilder forskjellige steder, jeg antar ikke det bare er kameragalleriet ditt du vil hente inn?

Apple selv anbefaler å bruke nyeste versjon av iTunes for å importere bilder til PC med windows på, har du prøvd det?
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Forskjellige apper vil lagre bilder forskjellige steder, jeg antar ikke det bare er kameragalleriet ditt du vil hente inn?

Apple selv anbefaler å bruke nyeste versjon av iTunes for å importere bilder til PC med windows på, har du prøvd det?
Vis hele sitatet...
Vil ha alle bildene på mobilen ja, de jeg har tatt selv og de jeg har lagret fra andre apper. Har prøvd det du linker til
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Da vil neste steg være å bruke windows utforsker, velg å søke kun på mobilenheten og søk på: *.jpg,*.jpeg,*.png
Vil du ha med animasjoner/videoer så tar du med: *.gif,*.mp4

så merker du de og kopierer de dit du vil, da får du med filene uten all mappestrukturen så alt blir i en mappe.
Sist endret av Dodecha; 24. april 2018 kl. 17:08.
auto upload til f.eks onedrive.. bruker det selv på min X. funker som snus. og da ligger bildene i en egen mappe på OneDrive som jeg kan gjøre som jeg vil med
Jottacloud er også en mulighet. er backup da, men får lastet ned bildene overalt