Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2854
Jeg synes det er utrolig irriterende at ved hver andre episode jeg ser, når jeg ser maraton på serier, så stopper avspillingen og spør om jeg vil fortsette.

Er det noen måte å fjerne dette på?
Vet ikke om noen funksjon for dette i netflix, men et mulig alternativ kan være noe i denne duren:
http://auto-clicker-image-recognizer....informer.com/
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Hver andre? Jeg har det bare på hver tredje eller fjerde hvis jeg ikke rører xbox stikka/musa. Men jeg gidder jo aldri å se rulleteksten så da trykker jeg jo for å se neste episode uansett.
Før brukte jeg Netconbot, men i senere tid har dette sluttet å fungere. Kilde finner du på google.
Atm bruker jeg trådløs tastatur fra Komplett.
er vel rundt pr 2. time denne varselen kommer opp.. er det virkelig så fælt er det vel ikke å trykke på fortsett eller?
Jeg ser ingen grunn for hvorfor Netflix ikke valgte å legge inn en funksjon hvor man faktisk kan velge om man vil bli avbrutt annenhver time.
Sitat av Eplex Vis innlegg
Jeg ser ingen grunn for hvorfor Netflix ikke valgte å legge inn en funksjon hvor man faktisk kan velge om man vil bli avbrutt annenhver time.
Vis hele sitatet...
De sparer båndbredde på at folk ikke reiser på ferie etter å ha sett e01s01/e26s30, uten å skru avslutte avspillingene....