Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1603
Håper jeg har plasert tråden riktig nå..

til problemer:

Som tittelen sier så sliter jeg med et problem.
Når jeg er inne på fks biip.no sin chat så klarer jeg ikke se hva den siste personen skriver uten å måtte bruke musepekeren å dra ned scrollen. Dette er lit iriterende i lengden så jeg lurer på om noen har en løysning ? det finnes et såkaldt "anker" på chat vinduet, men selv om det er av eller på så hjelper det ingenting.

Jeg sitter på bærbar asus G73J å bruker ikke ekstra mus. Bruker kun firefox, men har liten middels kunnskap om hvordan bruke firefox opptimalt om dette kan ha forårsaket problemet. java og flashplayer er instalert også.


(før noen foreslår å spør admin"s på siden, eller teknikkeren så kan jeg si at jeg har spørt men enten vet de ikke eller så tar det lang tid før en får svar, å dette vil jeg helst løse fort.

Håper noen kloke hoder kan hjelpe meg med dette

mvh The_dj
såå.. er det kanskje noe feil med chatboxen? eller er det asus?
the_dj's Avatar
Trådstarter
Sitat av gfxchat Vis innlegg
såå.. er det kanskje noe feil med chatboxen? eller er det asus?
Vis hele sitatet...
De andre på chatten opplever ikke dette problemet. Siden jeg ikke har noe særlig data kunnskap selv, og google ikke har klart hjelpe meg er det jeg ber dere om hjelp.

viss noen vet om dette er et driver problem så ville det vært kjekkt å vite _hva_ type driver jeg sliter med.

setter pris på videre hjelp
hmm, skjer dette i flere chatboxer?
the_dj's Avatar
Trådstarter
har ikke prøvd flere. skal gå inn på å skjekke nå å gi en tilbakemelding asap! men jeg tenker.. viss de andre ikke opplever dette problemet, er det ikke da tvilsomt det er noe galt med selve chatten?...
prøv disse chatbox'ene: http://www.xat.com
Skjer noen ganger hos meg og i MSN osv, jeg har vanlighvis gått ut av inn av chaten, men det antar jeg at ud har prøvd?
prøv og restart dataen da en tur?
the_dj's Avatar
Trådstarter
Sitat av gfxchat Vis innlegg
prøv disse chatbox'ene: http://www.xat.com
Vis hele sitatet...
her slipper jeg å scrolle. men biip åpner sin chat i et egent vindu. Prøvde og med iexplorer og der åpner ikke biip sin chat i det hele :S !
ok men jeg har ikke anelse hva mer jeg kan foreslå men har du prøvd å restarte pc'en?
the_dj's Avatar
Trådstarter
Sitat av gfxchat Vis innlegg
prøv og restart dataen da en tur?
Vis hele sitatet...
har gjort dette uten hell
Du har normalt en innstilling som heter "stopp scroll" og "start scroll".
Sjekk om du har deaktivert scrolling i chatten =)


Du har dette som et anker over "send" knappen hos biip.
Sist endret av Blackkoz; 5. juli 2011 kl. 00:45.
the_dj's Avatar
Trådstarter
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Du har normalt en innstilling som heter "stopp scroll" og "start scroll".
Sjekk om du har deaktivert scrolling i chatten =)
Vis hele sitatet...

nevnte i første posten min at dem har et "anker" som skal liksom gi denne funksjonen. Men den forandrer ikke noe.. jeg må likevel scrolle manuelt.
Hmmm, leste aldri så langt :P

Men da vet jeg i grunn ikke....
Prøvd andre nettlesere, annet enn IE ?
jeg vet, jeg har ikke mere å si i denne tråden.
the_dj's Avatar
Trådstarter
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Prøvd andre nettlesere, annet enn IE ?
Vis hele sitatet...
nei. jeg får vel prøve en annen, men ville da helst løst dette problemet slik jeg kan bruke firefox...
hmm, kanskje det er en feil med akkurat DIN data?
the_dj's Avatar
Trådstarter
Sitat av gfxchat Vis innlegg
hmm, kanskje det er en feil med akkurat DIN data?
Vis hele sitatet...
Det er mye mulig ! men ikke for å være utakknemlig, men for å kunne hjelpe må jeg vite mer enn "det er min data det er feil med " ... håpte på noe mer konkret.

Men mye mulig det er min pc ! jeg prøver google sin nettleser nå å ser om det forandrer noe.

har prøvd med google sin nettleser nå, og samme problemet er her.


håper på noen kloke hoder innen IT /pc kan hjelpe !
▼ ... noen uker senere ... ▼
the_dj's Avatar
Trådstarter
Dette er en noe død tråd, men jeg sliter fortsatt med samme problemet. Alt av driverer er oppdatert på min pc, men problemet er enda tilstede.

Om noen har peiling gi lyd !
takk