Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2754
Hei.
Har reist til utlandet hvor dette er lovlig å bruke, jeg har fire lapper her. En lapp som er helt hvit, den reagerer helt klart under UV-lys.

De tre andre lappene har mønster på som vanskeliggjør identifiseringen, samt. de er i standard størrelse (alle som har tatt LSD vet hva jeg mener med standard størrelse, altså ca 2x2mm blottere.), mens den hvite er større.

Sliter med å se om de tre små lappene faktisk reagerer på UV-lys eller ikke. Metoden jeg bruker er å skru opp en UV-pære i taklampa på hotellrommet her, slik at også øynene mine eksponeres av UV-lyset. Usikker på om dette har noe å si.

Noen forslag? Kaster de hvis ikke jeg får forsikret meg om at det er LSD. Eller så gjør jeg som freakere flest; Ta først, spør etterpå.
Altså, NBOMe-stoffene, som det mest sannsyneligvis er om det ikke er LSD, er interessante nok de. Jeg ser at folk ikke liker dem siden det er ganske grell bodyload og metallsmaken i munnen er ganske kjip. Men opplevelsesmessig er de helt ok imho, så lenge du er forberedt på at det kan komme noe ubehag. Fine visuals, grei headspace. Ikke noe supermagisk men helt okei.

For andre stoffer som er aktive i så små doser (DOC, DOB+++, og 5-meo-amt) virker da også morsomme nok etter hva jeg leser på nett. Har ikke prøvd noen av dem selv som jeg vet om, men finnes plenty rapporter.

Jeg skal ikke anbefale deg å spise noe du ikke vet hva er, det er jo en ganske dårlig ide; men jeg hadde nok kastet i meg en. Om ikke annet bare for å teste. Min erfaring med blottere er at de stort sett er humor.
Det mest naturlige ville kanskje vært å kjøpe seg et testkit?
Jepp, bør skaffe meg testkit nå. Endte opp hos en annen person, skulle bare ha med røyk, men klarte å få med meg lappene på en eller annen måte uten å være bevisst på det, han spurte etter amfetamin eller lignende, ville holde seg oppe. Så viste jeg ham denne tråden. Han valgte å hive i seg en frivillig. Inntak for 30 min siden, erfarne meg tripsitter litt han er også erfaren med mye rart fra før, så han vil nok klare å si hva det egentlig er, om ikke jeg virkelig har vært skikkelig blind for reaksjonen under UV.

Han mener det er godt mulig det er LSD, virker iallefall sånn. Han har ikke krepert enda :-)
Sist endret av Rusmisbrukeren; 5. oktober 2016 kl. 04:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.