Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4502
Har en Huawei Honor 7 der WiFi driver og kobler av og på i ett sett.

Prøvde og ta en annen mobil og sette opp wifi deling og koblet til denne telefonen, da fungere alt som det skal, så da antar jeg at det er noe tull med routeren ? Noen som har peiling ?

Har en Inteno router
Universelt trinn #1: Kjør en restart på telefon og ruter
Det har jeg allerede gjort. Fungerer ikke.
Test WIFIen på en annen mobil
Test mobilen på et annet WIFI nettverk

Da vet du iallfall hvor problemet ligger
Wifien her er det ingen problemer med. Har en annen tlf + 2 PCer tilkoblet. Men på denne Huawei'en så klikker det. Leste noe på nettet om at flere har hatt problemer med demmes Huawei og WiFi, noe med IPV6 eller noe ? problemet der er at jeg ikke kommer meg inn på routeren, får ikke brukernavn og passord av leverandør.

Og som jeg skrev, så har jeg satt opp delt internett fra en annen mobil, og koblet meg på den mobilen med Huawei'en over Wifi, dette fungerte utmerket. Så er ikke noe galt med telefonen, må da være noe med routeren ?

Ingen som veit ?
Sist endret av KentKarls3n; 13. april 2017 kl. 16:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hæ?

Du sier først at det ikke er noe problem med nettet, men med mobilen

Så sier du det er et problem med nettet, og ikke telefonen?
Fikk tak i en annen router, koblet denne opp mot Inteno routeren for å få ett på den routeren, nå fungerer alt som det skal.

Jo, noe fucked med routeren er det siden den ikke gir nett til mobilen, men til alt annet ( data osv) Men det er ordnet nå med å sette opp en annen router.
Sist endret av KentKarls3n; 13. april 2017 kl. 16:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har samme mobil som deg, men i motsetning til deg så er jeg koblet opp med 2 forskjellige IP'er med mobilen på samme netverk