Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 596
Yoyo,

Tenker på å kjøpe en ny 120Hz skjerm til gaming (CS:GO). Problemet er at jeg synes 24" er for stort, og synes 22"'-ish er mye bedre. Vekten på 24"-skjermene er også et problem, da jeg drar på LAN til utlandet med PC-en min, og jeg får akkurat ikke overvekt med min nåværende 22"-skjerm. Jeg har sett noen engelske nettsider som selger 22" 120Hz-skjermer (som ikke shipper til Norge, tror jeg), men ingen norske.

Forslag?
Hva med å informere om vekt?
Det er vell kun i begynnelsen det er rart å gå opp i skjermstørrelse, ettervert så vil det bli helt normalt.
Jeg har en samsung syncmaster 2233rz, den er 120Hz. Anbefaler denne skjermen sterkt, vil også tro den blir solgt i Norge. Lykke til med gamingen!
Trådstarter
2 0
Sitat av Settoz Vis innlegg
Det er vell kun i begynnelsen det er rart å gå opp i skjermstørrelse, ettervert så vil det bli helt normalt.
Vis hele sitatet...
Ja, er nok en vanesak. Men som sagt er det lettere for meg med en mindre skjerm da den sannsynligvis veier litt mindre =)

Søkte fort på Samsung-skjermen du nevnte bessmoen, men ser ut som om den har gått ut av produskjon, lol :/