Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1132
Hei. Som trådoverskriften sier har jeg akkurat kjøpt meg en Acer Aspire 7750G. Problemet mitt er at fargene på skjermen ikke er noe bra. Den har AMD Radeon HD 6650M skjermkort. Jeg vet ikke hvorfor, men det som skal være hvitt er gult, og sånn sett er alle fargene enten feil eller svake. Jeg har prøvd å oppdatere driver, men siden det er en laptop og Radeon ikke liker intel, funker ikke driverene fra Radeon. Jeg har lastet ned en driver fra Acer sin hjemmeside, men den var eldre enn den som var standard. Men for sikkerhets skyld testet jeg den uansett. Jeg har også vært inne på grafikkegenskapene og prøvd meg på fargeforbedringene der uten mye hell. Nå vet jeg ikke hva jeg kan gjøre lengre, og håper dere kan hjelpe meg.

På forhånd takk
The Nerdrager
Dersom det var slik fra første gang du slo på maskinen ville jeg nok tatt den tilbake der du kjøpte den å fått den erstattet.

Men kan jo spørr, er det bare i Windows fargene er feil? Eller er det slik i Bios og? Dersom det er i oppstarten og, er det sikkert defekt ved levering. Og du har en god sak for retur for hele summen / Ny maskin. (Satser på at de gir deg en ny maskin).

Mvh Rediver
Trådstarter
14 0
Jeg snakket nettopp med mpx (de jeg kjøpte den av) og får en ny i retur. God service var det iallfall. Og utrolig kjapp leveringstid.
The Nerdrager
Det er bra det ordner seg