Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 6897
Hei, merket at når jeg skulle inn på Siries.me (Som er en GENIAL side) at jeg kommer direkte til dette er det noen som vet hva som har skjedd? Bloggen deres er også nede.
Internett dør! Fuck SOPA free Kim Schmitz
Sitat av Negr Vis innlegg
Internett dør! Fuck SOPA free Kim Schmitz
Vis hele sitatet...
Jeg er sterkt i mot SOPA og PIPA og alt annet som har med sensurering av internett å gjøre, men folk som Kim Schmitz, som tar betalt for piratkopiert media, misliker jeg sterkt. Håper han får en rettferdig rettssak, men at han skal gå fri håper jeg inderlig ikke.
Satt å så på en serie på dagen i dag.. plutselig ble det brutt gitt =/
Sikkerhet/Utvikling
CodeBarbarian's Avatar
Ser ut som siries.me er nede ja. Må si jeg likte farvel meldingen.

thank you all for your support and love. hope to see you soon xo xo
Vis hele sitatet...
Siden har gått opp og ned i hele dag, ser mørkt ut for siden.

EDIT: Siden er oppe men det kommer "We're sorry, but something went wrong.

We've been notified about this issue and we'll take a look at it shortly."

Ser ut til att siden er oppe, men alt innholdet er utilgjengelig.
Sist endret av OkaBall; 27. januar 2012 kl. 13:51. Grunn: Siden er oppe
Så vidt jeg vet er det ikke SOPA som er hovedgrunnen til at siden ikke er nede.
Fant dette på Facebook-siden dems: "SOPA hasn't been passed yet. It looks like it doesn't have enough senate support"

Evt. er http://www.yourtvseries.net brukelig!
Sist endret av Lacost33; 27. januar 2012 kl. 23:52. Grunn: La til div.
Trodde ikke SOPA gikk igjennom? Gjorde det det likevel?
ACTA gikk igjennom, som er mye verre enn SOPA.. http://youtu.be/FOOhccwY74Y
Hadde jeg sagt hva jeg tenker nå, så blir jeg nok utestengt for språkbruken. Ufattelig..
Hva er/var siries.me?
EDIT: Hva gjorde siden liksom
Sist endret av sgt_coke; 28. januar 2012 kl. 01:24.
Sitat av Douchebag Vis innlegg
ACTA gikk igjennom, som er mye verre enn SOPA.. http://youtu.be/FOOhccwY74Y
Vis hele sitatet...
Viktig å legge til at ikke ACTA har blitt signert av Norge, og ISPer vil derfor ikke overvåke deg på samme måte som beskrevet i videoen.
Sitat av pinkrabbitz Vis innlegg
Viktig å legge til at ikke ACTA har blitt signert av Norge, og ISPer vil derfor ikke overvåke deg på samme måte som beskrevet i videoen.
Vis hele sitatet...
Slik jeg har forstått det, så vil EØS og påvirkes av denne avtalen, og Norge må nedlegge veto om de ikke ønsker dette, noe det virker til at Norge særdeles sjeldent gjør.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Slik jeg har forstått det, så vil EØS og påvirkes av denne avtalen, og Norge må nedlegge veto om de ikke ønsker dette, noe det virker til at Norge særdeles sjeldent gjør.
Vis hele sitatet...
At de kommer til å gjøre det, er en ting. Men de har ikke gjort det til nå. Det er dog nærliggende å tro at de kommer til å gjøre det. Men vi får vente og se, eller evt. begynne å protestere allerede nå.
Virker som siden er oppe igjen, men jævlig treg!
Vil det være dumt å laste ned fra bukta etter at ACTA ble signert?
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Sitat av Douchebag Vis innlegg
ACTA gikk igjennom, som er mye verre enn SOPA.. http://youtu.be/FOOhccwY74Y
Vis hele sitatet...
ACTA har bare blitt signert, og de forskjellige EU landene, og andre land vil stemme om de skal innføre ACTA i den signerte formen.
Bruk hulu.com! Siden er elsk!
Har du en amerikansk proxy? ;P
Sitat av Synderen Vis innlegg
ACTA har bare blitt signert, og de forskjellige EU landene, og andre land vil stemme om de skal innføre ACTA i den signerte formen.
Vis hele sitatet...
Endelig vedtatt er den ikke, men når så mange representanter signere, så er det tydelige indikasjoner på at dette kommer til å bli vedtatt.

EU-kommisjonen er et representativt demokrati. Det er ikke slik at 22 av medlemslandene signere en slik avtale uten at den blir vedtatt.

Representatives from the European Union and 22 member states -- including the UK, Austria, Belgium, Bulgaria, Czech Republic, Denmark, Finland, France, Greece, Hungary, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Luxemburg, Malta, Poland, Portugal, Romania, Slovenia, Spain and Sweden -- attended a ceremony at Japan's Ministry of Foreign Affairs. The five remaining member states -- Cyprus, Germany, Estonia Netherlands and Slovakia, are expected to sign up soon.

The EU now joins other signatories Australia, Canada, Japan, South Korea, Morocco, New Zealand, Singapore and the US, who signed up to the treaty in October 2011.
Vis hele sitatet...

----------------------------------------------------------------

Sitat av Poison Vis innlegg
Vil det være dumt å laste ned fra bukta etter at ACTA ble signert?
Vis hele sitatet...
Bukta vil nok ikke eksistere, da ISP'er teoretisk sett kan tvinges til å nekte deg tilgang til sider som har denne type innhold.

What are the penalties for breaching the trade agreement?
The particular criminal sanction is up to the signatories, but it will mean prison and large fines for companies that that are accused of copyright piracy on a "commercial scale" (explained in more detail further down). This could mean any website found to be hosting pirated content that has a large audience or even those companies deemed to be "aiding and abetting" copyright infringement, which could extend to ISPs, but not necessarily to the average individual at home using Bittorrent to download a song.
Vis hele sitatet...
Ref: http://www.wired.co.uk/news/archive/2012-01/24/acta-101
Sist endret av Douchebag; 31. januar 2012 kl. 11:06.