Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 797
Hei

Først og fremst vil jeg si at jeg veit det er mange tråder om ny pc og hjelp til det, og jeg har vært gjennom mange av dem, men jeg føler ikke at noen av dem har hjulpet meg så mye foreløpig.

Uansett, jeg ser etter en bærbar pc som jeg kan bruke til gaming. Jeg spiller wow så jeg vil ha en pc som kan kjøre wow på en 50-60 fps hvertfall. Jeg har en kamerat som har en bærbar pc som klarer det så det er jo definitivt ikke umulig Jeg har kikka litt på Acer Aspire 6935G: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=426327. Jeg søkte litt på den og mange sa den var bra, men jeg lurte på om dere andre hadde noen andre anbefalinger.
Jeg vil helst at den ikke koster mer enn 10 000kr, og som sagt, bærbar. Jeg veit jo selvfølgelig at stasjonær er best, men altså, du kan ikke ta med den bort hver gang jeg drar til en kamerat eller noe liksom.
Jeg er heller ikke så flink med oppbyggning av pc og sånn, jeg er bedre i spill
Uansett har jeg hørt at AMD prosessorer er bedre enn Intel sine til gaming hvertfall, jeg veit ikke om det stemmer, men det er det mange sier. Også kunne jeg helst tenkt meg et nvidia skjermkort på 1gb som det er på den acer pc'n jeg så på. 4gb ram, 200gb+ harddisk. Ja, rett og slett en bærbar pc som drar wow bra med relativt høy fps til maks 10 000kr. Jeg har jo også litt filmer på pc vanligvis så syns også det er greit med 200gb+ på harddisken


På forhånd takk
Sist endret av Gandulf; 10. juni 2009 kl. 17:17.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Kjøper du en slik laptop nå antar jeg at en med Vista installert vil være ditt mest prisgunstige alternativ. Tipper du vil ha en av de billig-PC-ene jeg ser så altfor ofte i Elkjip-brosjyrer. På Blizzard sine sider ser man at anbefalt for Vista er 2 GB RAM. Noe av det som gjør WoW så brukervennlig er, slik jeg har forstått det, at det krever ganske lite.

Angående OS kan du selvfølgelig legge inn XP, noe som ikke er vanskelig, og som sikkert er å foretrekke.
Om du skal kjøpe deg en maskin med operativsystem vil jeg anbefale deg til å vente til etter 26.juni, da får du nemlig gratis oppgradering til Windows 7 når det lanseres.