Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 669
Hallo Freaks

Jeg holder på med å sette sammen en ny data. jeg har vært laptop mann helt siden jeg kjøpte min egen data selv, og nå er jeg lei

Kommer nok til å bruke en del penger på PCen, men er ikke det jeg lurer på akkurat nå, det er mer relatert til skjerm oppsettet som jeg planer om å ha.

Planen min er å ha 2x27" skjermer + TV skjerm. Har også tenkt å kjøpe meg Oculus Rift når den tid kommer. Så da trenger jeg 4 video utganger.
Grunnen til at jeg vil ha det sånn er mest for enkelhetens skyld, for å slippe å veksle videokabler rundt hele tiden.

Har dere noen forslag for hvordan jeg kan best gjøre dette på?
Kommer jeg til å trenge 2 skjermkort i Crossfire/SLI ,ed tanke på videoutganger på kortene?
Burde jeg velge Nvidia eller AMD?

Takker for svar
Sitat av Poetmos Vis innlegg
Hallo Freaks

Jeg holder på med å sette sammen en ny data. jeg har vært laptop mann helt siden jeg kjøpte min egen data selv, og nå er jeg lei

Kommer nok til å bruke en del penger på PCen, men er ikke det jeg lurer på akkurat nå, det er mer relatert til skjerm oppsettet som jeg planer om å ha.

Planen min er å ha 2x27" skjermer + TV skjerm. Har også tenkt å kjøpe meg Oculus Rift når den tid kommer. Så da trenger jeg 4 video utganger.
Grunnen til at jeg vil ha det sånn er mest for enkelhetens skyld, for å slippe å veksle videokabler rundt hele tiden.

Har dere noen forslag for hvordan jeg kan best gjøre dette på?
Kommer jeg til å trenge 2 skjermkort i Crossfire/SLI ,ed tanke på videoutganger på kortene?
Burde jeg velge Nvidia eller AMD?

Takker for svar
Vis hele sitatet...
Mitt har 6, hehe.

Alle nye skjermkort som er mid-highend har støtte for 4 skjermer
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Claryn Vis innlegg
Mitt har 6, hehe.

Alle nye skjermkort som er mid-highend har støtte for 4 skjermer
Vis hele sitatet...
Og de største modellene støtter vel 6 skjermer per kort.
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Og de største modellene støtter vel 6 skjermer per kort.
Vis hele sitatet...
Jeg sa aldri noe annet. Sa bare de hadde støtte for 4.
Trådstarter
Ah flottings Går for GTX 660 TI da.
Sitat av Poetmos Vis innlegg
Ah flottings Går for GTX 660 TI da.
Vis hele sitatet...
du har tenkt å bruke ein del penger på pcn også går du for 660ti? ta no i det minste eit 670 for å få litt betre ytelse. Evt. eit 7970. Ettersom 670 og 7970 ligger i same prisklasse.

Uansett så ville eg heller hatt ein switch mellom main gaming skjerm og rift, slik at det er litt mindre stress i å skifte inputs.
Sist endret av R0flcopter; 17. april 2013 kl. 13:51.