Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  78 5751
Hmm...

Kjøp deg en bok "Html for dummies"
Piczo er flaut! No more to say
Flamminga starta først når noen gjorde dere klar over at dere ikke flamma. Hvorfor det egentlig?
Kanskje dere må leve opp til forventningene til andre forum brukere.
Master of Disaster
Laivindil's Avatar
Sitat av Luric
Flamminga starta først når noen gjorde dere klar over at dere ikke flamma. Hvorfor det egentlig?
Kanskje dere må leve opp til forventningene til andre forum brukere.
Vis hele sitatet...
Eneste grunnen tilat flamingen ikke startet før var at brukeren var hunkjønn
Sitat av Dexxxter
Du trenger ikke betale for å ha en hjemmeside?

Lag den selv. 0,- kr.
Last den opp på en gratis ftp. Like home.no. 0,-kr
Og viss du vil ha lettere adresse har du alltids moo.no 0,-kr

Sum: 0,- kr
Vis hele sitatet...
En god nettside: PRICELESS!
<offtopic i den allerede avsporede tråden>

Jeg lo ganske godt imens jeg leste nedover her, og det hele toppet seg da jeg kom over pizco linken i "gæærn" sin signatur. Fy faen så bra!

</offtopic i den allerede avsporede tråden>
Et lite spørsmål: Hvorfor er denne tråden ikke slettet? Denne hjemmesiden er ingenting å skryte over for, og hun ville ikke engang ha saklig tilbakemelding på hjemmeside. Skulle skryten liksom være utseendet hennes?

Bimbo-killer: Navnet ditt har vel kastet en stein i glasshuset?
Trådstarter
79 0
Selføgelig tåler jeg kritikk, ellers hadde jeg jo ikke begynt og lære meg det med ftp noe jeg jobber med no!
Sitat av potty
lære meg det med ftp noe jeg jobber med no!
Vis hele sitatet...

Mm, da kan du ikke serlig mye, du kan ikke bruke FTP som hjemme side språk.
Det blir vel heller HTML eller noe anna. (html er det enkleste)


Men jeg ønsker deg lykke til og om du lurer på noe kan du helt sikkert bare spøre noen av de mere erfarende html programerene her på forumet.
Sist endret av MiNOx; 8. juli 2006 kl. 20:21.
Sitat av MiNOx
Mm, da kan du ikke serlig mye, du kan ikke bruke FTP som hjemme side språk.
Vis hele sitatet...
Gledesdreper :''''( ..
Trådstarter
79 0
den siden dere ser no,er ikke den jeg bruker ftp prog. på. jeg laget ny bruker på home.no som jeg brøver meg fram på no.
Hvordan klarte du få en P til å bli en B

Uansett, lykke til - det er mange forumseksjoner her som passer til det du driver med nå. Råder deg til å ta en titt der inne for å se etter forskjellige tips og triks, samt guider (sikker på at jeg så noen forleden dag) for å få til det du vil :] Om du vil spørre etter hjelp så kan du jo poste der, men råder deg til å lage et bilde i paint av det du vil få til men ikke klarer selv, på den måten slipper du forklare ting flere hundre ganger og slipper misforståelser.
Sitat av John B
Gledesdreper :''''( ..
Vis hele sitatet...
OT: I am so EVIL!

(tjuetegn)
PICZO'N var grei da.. ikke kjør helt over hu :P
▼ ... noen uker senere ... ▼
IMO så belønnes piczo med nakkeskudd !
Søt jente..
Piczo-side sier vel stort sett det jeg har å si om siden.
Vennlig tips: Prøv å lære deg litt basic html. Sett opp en side på home.no eller lignende..
piczo er for de som er helt grønne innen html og generell kompetanse om hjemmesidelaging o.l. Det finnes maaaange slike steder der ute på veven. Vil de lage det, så la de få lov, er ikke noe synd i å vise frem noe man selv er stolt av.

Selv har jeg ikke sett så mye igjennom siden, men den er på langt mye bedre enn andre piczo sider jeg har hvilt mine øyner på. Eneste litt plagsomme med piczo er at det appellerer til de yngre, derav alle de blinkende bildene og blingblingen du har muligheten til å legge ut.

Piczo blir som jeg har forstått ikke godt mottatt her på nFF, så med mindre du ønsker å bli flambert i en tråd full av hissige og hormonfulle unggutter med lengre e-penis enn flaggstenger på torgallmenningen så anbefaler jeg at du lar være.
Piczo, dumt spørsmål å spørre om den er stygg.. Alle piczo sider er stygge, sorrymac. :P
For det første var sida elendig. For det andre er du ikke i nærheten av interessant nok til å ha en side tilegnet kun deg selv. Kan ikke fordra den type sider... KJEDELIG!

Lag en side om et tema. Samme om det bare er pepperkakebaking eller sjøfiske... Noe som gjør siden verd å se på mer en dem 10 sekundene jeg ga den.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Ned med piczoger.
Kan ikke dere jente fjortisser bare sjønne det!!!!
kan ikke non bare ordne en heftig razia og brenne opp serverne til piczo
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Eller så kan alle vi som hater piczo drive å legge inn 100bilder ver og stappe full serveren. + at vi får hjelp av jente fjortisser som legger inn glitter og animasjoner i fleng.
Ja, for det er jo bare jenter og fjortisser som bruker piczo...
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av ch0izz
Ja, for det er jo bare jenter og fjortisser som bruker piczo...
Vis hele sitatet...
Haha, det er litt feil! Jeg har sett på piczo sider til folk som er på (eller ferdig) med videregående som driver med piczo. Ja, SANT!
Selv om jeg er fjortis, hater,HATER jeg slike glitter animasjoner og standard bilder(som det finnes sikkert noe av på min side.. ) Men jeg skal gå til innkjøp for en ordentlig side, og litt sånt, gått lei av piczo.
den bimbo sia funka ikke ^^
fant ut det Ta en titt på min folks, trenger litt hits

www.gnaffle.piczo.com
Hits? Hva skal du med det? Dessuten.. hvorfor gidder du å reklamer for den
piczo sida di her.. gjør det heller på popit eller noe. Spar oss, please.
Urlen er død...
Queenie: Tekstboksene på den siden likte jeg, I motsetning til alt annet som var der. Prøv å ha større skrift og større linjeavstand for en "Web 2.0" feeling.

(Altså, drit I piczo og lag noe nytt med Xhtml og CSS.