Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2628
Anonym bruker
"Stinn Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Yikes.. Fikk tak i MDMA av veldig god kvalitet for noen dager siden. Det er ikke ofte jeg tar molly, men når jeg har gjort det har kvaliteten vært ymse. Denne gangen smalt det noe sinnsykt. Droppa første drop og begynte å se på en film i mens jeg ventet på effekten. Planen var å dra ut en tur, men plutselig ruller jeg så hardt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Den første droppen var på 120mg.

Jeg følte meg fantastisk , men av en eller annen grunn fikk jeg en ide om å droppe mer. Droppa sikkert rundt 100mg til. På dette punktet svarter det helt for meg og jeg glemmer at jeg droppa nr. 2. Det føltes som jeg var i en thought loop på syre, jeg gjennomgikk akkurat den samme prosessen som det var den første gangen.

Her svarter det helt, jeg har hull i hukommelsen. Plutselig sitter jeg i senga og grinder med kjeva som jeg aldri har gjort før, husker jeg tenkte «Holy shit» før jeg svarts igjen.

Etter dette er hukommelsen veldig dårlig. Jeg hadde rett og slett vrangforestillinger. Så for meg ting og var overbevist om ting som er helt urealistiske. Var blant annet helt sikker på at keg var i begravelse når jeg satt inne i stua. Kjederøykte flere joints uten at jeg husker det. Plutselig satt jeg ute med en joint i hånda, før jeg våkner i senga, glemmer at jeg røykte og gjør akkurat det samme på nytt.

Våkna dagen etterpå med tidenes vondeste kjeve og følte meg dritt. Gikk på badet og så at øynene mine har helt svarte. Pupillene var så store at de dekte hele øyet, så skikkelig spooky ut.

Fant ut at jeg hadde inntatt 700mg MDMA på få timer. Synes det er merkelig. Hvorfor skjedde dette? Det er ikke rart med tanke på den totale dosen, Det var som jeg mistet helt kontrollen på meg selv allerede etter første drop. Synes også det var spesielt at jeg fikk såpass alvorlige vrangforestillinger. Hva skjedde egentlig her?

Kam også si at jeg følte meg helt normal igjen etter et par dager. Ser ikke ut til å ha gjort noe permanent skade.
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anbefale deg å ikke ta syre no, det du ikke huske no blir å komme fram da.

Føles som om du har et viss mission for å komme deg til neste nivå oppi hode. Plutselig har du psykose��
Anonym bruker
"Stinn Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Anbefale deg å ikke ta syre no, det du ikke huske no blir å komme fram da.

Føles som om du har et viss mission for å komme deg til neste nivå oppi hode. Plutselig har du psykose��
Vis hele sitatet...
Nei, bli rolig fremover. Det var en freaky opplevelse, frister ikke å gjenta.

Ja, kanskje det. Har du opplevd lignende? Skjønner hva du mener. Er som jeg ikke tenker ransjonelt, bare jager det neste nivået, det blir aldri nok. Helt til alt raser sammen.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det jeg tenker det kan ha vært er MDA, den kan du få tankeloops osv på. Med det sagt så har jeg også tatt 400-500mg mdma og hatt halliser men ikke vrangforestillinger. Når du sier sier du har svarte hull og dette her så kan den også vært blandet med speed. Dette skjer meg ofte på speed hvorav jeg ikke husker hvor jeg har gjort av ting osv, mye er svart da :P
Tror du bare overdoserte. Man kan lett få hallusinasjoner og se for seg de merkeligste ting på for mye emma. Ta det rolig ei stund fremover, la hode hvile litt. Gjerne fra allt dop hvis du klarer det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fikk tak i MDMA av veldig god kvalitet for noen dager siden.
Vis hele sitatet...
Hva testet du stoffet med? Det er vanlig å få halliser/vrangforestillinger på store doser MDMA blandet med røykings.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Anbefale deg å ikke ta syre no, det du ikke huske no blir å komme fram da.
Vis hele sitatet...
Hæ? Gi deg søta


Høres ikke helt over the top ut dette, men det kan fort bli skummelt om man ikke har vært helt grøt før, det som er litt sketchy er at du har endt opp med å ta 700mg. Kan godt være(forhåpentligvis) du har sølt ut litt også, krystaller er ikke så praktisk å dosere med når man allerede er ute å triller
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blaze + mye molly, da kan man ende oppp med ganske intense halliser
Tok 400 mg på vors en gang. Fikk ganske rare vrangforestillinger/halliser, sto på stua hjemme men trodde jeg sto i baren på Heidis :P Har også opplevd blackout flere ganger med litt for mye molly kombinert med alkohol Så det du beskriver er ikke uvanlig, er vanlig å ture ganske hardt og få vrangforestillinger på så høye doser.
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja tok 2 knips og en syrelapp, 12 tima etterpå slo det hardt tilbake, fikk meg til å snu helt i måten eg ville leve livet på så i utgangspunktet va det bra.
Men ekstremt skremmanes i øyeblikke
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja tok 2 knips og en syrelapp, 12 tima etterpå slo det hardt tilbake, fikk meg til å snu helt i måten eg ville leve livet på så i utgangspunktet va det bra.
Men ekstremt skremmanes i øyeblikke
Vis hele sitatet...
Gjerne utdyp, slike historier er alltid spennende å lese om