Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2454
jeg lurer egentlig bare på hva andre freaks foretrekker, hasj eller marihuana, joint,bong,blunt,bøtte. del gjerne med en fellow stoner
Hasj, joint - min bror er helt gal etter bøtta, så det hender seg jeg tar noen drag fra den.
Bong syns jeg egentlig er litt oppskrytt, kanskje bare jeg som er nørd.
Marihuana kjøper jeg bare når kvaliteten er på topp, noe den sjeldent er, typ 3-4 ganger i året.

Har lyst til å teste ut olje, men ingen plasser i norge jeg får kjøpt.
Røyker bare j’s, weed & hasj.
Bong er oppskrytt? Da har du aldri melka kammeret gult af også 1hitta.. *SMACK* sier det i trynet.
Røyker j’s pga lungene begynte og merke det etter ca 3år med daglig bong&bøtte røyking..

Sitat av questionmarkit Vis innlegg

Har lyst til å teste ut olje, men ingen plasser i norge jeg får kjøpt.
Vis hele sitatet...
Olje mekker du meget simpelt selv med en rettetang & et par filtre du får kjøpt hos Clas Ohlson
Sist endret av jaffarbigbag; 24. mai 2018 kl. 11:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
9 0
marihuana er det jeg går for og røyker mest joint, men har en bong også. røyker for det meste hasj ettersom jeg ikke gidder å farte rundt for å kjøpe weed. testa olje et år tilbake og for å si det mildt så måtte jeg gå med armene ut for å ikke kræsje i dør karmen hehehe
Vaporizer som jeg setter på en hjemmelaga bong fra et syltetøyglass. Ser ut som en DIY vannpipe med vapen på toppen istedenfor keramikk skålen til frukttobakk. Foretrekker grønt da det gir mindre choking og bedre smak som regel. Resin samler seg i delen som holder vapen på plass og kan smøres rundt kantene før man tilsetter det grønne.
Trådstarter
9 0
Sitat av Gelémannen Vis innlegg
Vaporizer som jeg setter på en hjemmelaga bong fra et syltetøyglass.
Vis hele sitatet...
hørtes ut som en jævlig kul piece
Blir veldig avhengig av hva slags cannabis og setting. Foretrekker å spise cannabis i kokosolje eller røyke chillum.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Røyker alltid joint med bare grønning, funker fint
Trådstarter
9 0
Sitat av Klamydiatrollet Vis innlegg
Røyker alltid joint med bare grønning, funker fint
Vis hele sitatet...
er det som gjør susen, merker at hver gang jeg blander med tobakk så blir høyen "ødelagt". blir alltid slappere enn hvis jeg blander med greengo
Anonym bruker
"Ivrig Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Joints er min favoritt. Er noe spesielt med å rulle, fyre, og trekke fra en joint. Nydelig opplevelse. Røyker tobakk med hasj.

Ellers så er jeg veldig glad i å bonge weed uten tobakk. Bruker pipe av og til hvis jeg vil at highen skal bli litt mer intens.
Anbefaler det jaffarbigbag nevner med å mekke egen olje, det tar ikke 5min engang og du trenger ingen løsemidler
Det kalles Rosin tek
https://m.youtube.com/watch?v=QGeZw99CXiU
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyker kun joint. Røyket mye bong i min ungdom, men synes ikke det er noen behagelig måte og røyke på, samt at de å kose seg med en joint kontra 2 monster trekk er halve sjarmen.

Røyker definitivt mest hasj, fordi jeg har venner som selger dette og får kjøpt billig. Bor i Oslo og god weed stinker i hele nabolaget hvis jeg røyker det i leiligheten.

En solrik sommerdag vil jeg klart foretrekke en liten weed joint. På kveldstid for søvn/TV/slappe av er det hasj det går i.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Sitat av King Capital Vis innlegg
er det som gjør susen, merker at hver gang jeg blander med tobakk så blir høyen "ødelagt". blir alltid slappere enn hvis jeg blander med greengo
Vis hele sitatet...
Personlig hater jeg tobakk, ikke noe godt å røyke. Føles ut som du har kols etter du har røyka det liksom. Så vil jeg også helst ungå å utvikle nikotinavhengighet
Foretrekker hasj røyket i joints. Weed avgir rett og slett for mye lukt til at jeg kan røyke det til daglig.
Hasj i joints her. Liker å ta noen trekk bare, for så å ta noen trekk om en time eller no. Har lav tolleranse, selv om jeg har røyka i 10år, noe som er helt greit for meg
Går mye i hasj innimellom, men foretrekker vanligvis grønt hvis jeg har kontakter for det akkurat da.
Røyker som oftest joint da jeg synes det er diggest. Har ikke bong, bare en liten pipe som jeg bruker en sjelden gang innimellom.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg

Olje mekker du meget simpelt selv med en rettetang & et par filtre du får kjøpt hos Clas Ohlson
Vis hele sitatet...
Hva heter disse filterene hos clasern?
Røyker som oftest ren Bubblehash på glass bubbler med 2-3 kammer.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
grønt i joint, enkelt og greit og beviset blir røyket opp slipper å blande med tobakk og
brunt røyker jeg med glass-og-sugerør-metoden. evt jay med tobakk
Sist endret av Mekkern; 27. mai 2018 kl. 14:48.