Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1439
Anonym bruker
"Bitter Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har misbrukt amfetamin i rundt 2 måneder og har ikke lengre noen positive effekter ved bruk. Vet ikke hvordan det blir når man slutter etter en så lang periode, men kan vell gjette det blir litt tyngre og kanskje litt deprimerende dager å vente seg.

Kan mikrodosering av L ha noen positive effekter i denne sammenheng?

Skulle gjerne utdypet litt bedre og delt noen av mine egne tanker, men har sovnet flere ganger mens jeg skrev dette, så kom gjerne med deres tanker/erfaringer rundt dette så kqn jeg heller gå i detalj når neg våkner
Prøv heller nå å se etter hvordan formen din blir, spis mye sunt, hold deg aktiv..
Amfetamin er ikke heroin. To måneder er ikke så lenge. Mann eller kvinn deg opp, følg rådet i forrige innlegg og slutt på egenhånd. Spar LSD til en dag du virkelig føler at det passer, og ta deg en skikkelig tripp. Mikrodosering er nok ikke løsningen på ditt problem. Dét kan du jo heller spare til du har behov for å være ekstra ekstra kreativ på jobb eller ellers i hverdagen.
Det er langt i fra sikkert at LSD i mikrodoser vil gjøre noe annet enn å fremheve de ubehagelige effektene ved avslutning. Du kan prøve, men LSD har en tendens til å fremheve eller forsterke sinnstilstanden din. Spis sunt, tren, ta deg en øl eller 3 når du føler deg litt dritt de første dagene, uten at de erstatter et missbruk med et annet - så går det nok bra.
Anonym bruker
"Bitter Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Prøvde i dag, må vell egentlig si det gikk strålende.

Ingen tegn til å ha brukt amfetamin, humøret og energien var slik den pleier å være. Normalt føler jeg meg litt dårlig etter jeg har brukt det en stund, i dag var det som det aldri skjedde energi og humør var som det pleier å være til normalt, er fult mulig jeg bare har vært heldig også, men det gikk ihvertfall slik jeg håpte på.

Kunne gått totalt motsatt også så jeg ser ikke på det som noen mirakelkur, men denne gang gikk det supert i det minste
Har samme erfaring som TS, det virker nesten som om en mikrodose LSD "dreper" nedturen etter en periode med høyt forbruk av pepper. Godt mulig det er en slags placebo - at jeg tror det skal funke og derfor funker det. Ca. 20mcg og arbeidsdagen gikk som en drøm.
Anonym bruker
"Full Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ingen nedtur etter 2 månders amfetamin missbruk?? Har på kanten til selvmordstanker dagen etter 1 liner...
Anonym bruker
"Bitter Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja det er jo egentlig ganske spesielt, har opplevd det mange ganger selv så nå var jeg heldig, og håper virkelig ikke det er noe jeg gjentar.

Er heller ikke sånn at jeg har vært våken 3-5 dager hele tiden så fått litt søvn og kjørt på med flere dager uten søvn igjen, det var mest sånn i starten, og etter fest og mye alkohol var det også mye angst og negative tanker.

For det meste så la jeg meg etter 20-30 timer, og sov enormt lenge de fleste gangene jeg tok en blund. Drakk også mye proteinshaker og prøvde å spise så mye som mulig og masse vitaminer. Tror de værste nedturene skyldes at du sliter deg ut fysisk uten noe næring å gå på og det gjorde jeg sjeldent, og så var det jo en dag her og der uten at jeg tok også.

Men som sagt, det kunne hatt et helt annet utfall, og jeg føler meg egentlig svært heldig. Personlig tror jeg også at det pene været vi har nå hjelper en del på, hadde det vært grått og trist vær ute så hadde det nok gjenspeilet seg i formen.