Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2240
Hei! Har lest mange reisetråder her inne men de fleste handler om flere uker lange reiser og tips til reisemål, noe som blir litt irrelevant for min del.

Jeg har tenkt meg en tur til utlandet, en langhelg. Tenkte meg 3-4 netter, og vil gjerne ha litt "sydenfølelse." Så, har noen av dere noen tips til hvor jeg kan reise (med fruen), hvor vi kan slappe av på en strand i gooood varme, spise litt ute på kveldstid og ta det helt rolig, men ikke så lang (et par timer?) flyreise i og med at turen blir forholdsvis kort. Takk
Kroatia. 2-3 timer med fly! Nydelig land å kjekke folk.
Sist endret av doffen67; 4. juni 2013 kl. 09:28.
Du kommer til Barcelona på litt over 3timer.
Ikke Hellas
Kanskje Bulgaria
Kanskje Sharm El
Dra til Nerja i Spania. Det er ca. 50km fra Malaga, og er en rolig og avbalansert landsby med fantastisk strand ut mot middelhavet. Varmt og hyggelige folk!
Sitat av doffen67 Vis innlegg
Kroatia. 2-3 timer med fly! Nydelig land å kjekke folk.
Vis hele sitatet...
Støtter denne. Norwegian flyr til både Split og Dubrovnik. Fra Split kan du ta ferje til øya Hvar, der synes jeg det er veldig fint.
Sitat av Zahremar Vis innlegg
Støtter denne. Norwegian flyr til både Split og Dubrovnik. Fra Split kan du ta ferje til øya Hvar, der synes jeg det er veldig fint.
Vis hele sitatet...
Var i Dubrovnick selv. Utrolig fin og fantastisk by. Turen var verdt hver krone
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Som Moret sier, Barcelona. Nydelig fin by, fin strand, shopping, kultur, kunst og kort flytid på ca 3 timer.