Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 872
http://bassmisbruker.no/bilder/tppm_coverart_640.jpg

Streaming fra Soundcloud: http://soundcloud.com/thismeanswar/t...s-party-mashup

MP3: http://soundcloud.com/thismeanswar/t...ashup/download

Title: ThismeansWAR! - The Pants-Party Mashup
Release date: 23.12.2011
Running time: 75 min
Genre: Drumstep / Drum&Bass

Liner:
Consider yourself invited to the Pants Party - a sweaty sleepover where drumstep and drum&bass get it on like Donkey Kong. Most of the 28 tracks are brand spanking new (pun intended) and include fresh cuts from the likes of Reso / Evol Intent, Feint, Excision & Downlink, Figure, xKore, Syrebral, Dirty Talk / KPC, Dodge & Fuski, and Flux Pavilion. Tantrum Desire make an appearance in form of a mashup titled "Reach For The Smoker" where their latest hit "Reach (Push The Feeling)" gets freaky with Shimon & Sparfunk's "The Smoker". It's Drum&Bass that gets the most attention at this party, but Drumstep - being the evil bastard child - sneaks in for surprise attacks every now and then. Please note that The Pants Party is an ironic name, seeing as pants are neither encouraged nor welcome at this gangbang of bass. Please RSVP as soon as possible in order to get your 174 on.

Tracklist:
Syrebral - Broken_Angels (VIP Mix) [Heavy Artillery Recordings]
Loadstar - Hit The Ground [RAM Records]
Feint - Formless [Monstercat]
Tony Anthem & Axl Ender, Erb-N-Dub and HD - Fire Bun (Motion Sickness Remix) [Bad Monkey Records]
23 - Fuck You (Vortek Remix) [private release]
Noisestorm- Full Focus [Monstercat]
The Secret Panda Society - So Lost (Instrumental_Mix) [Heavy Artillery Recordings]
Futurebound/Metrik - The Edge feat. Sylo (Futurebounds 2010 VIP Mix) [Viper Recordings]
The Quemists - The Demand [Ninja Tune]
Blokhe4d And Gridlok - Bad Kat [Bad Taste Recordings]
Dodge And Fuski - Come Again (Phetsta Remix) [Never Say Die]
Dirty Talk - Done Didded (KPC Remix) [Never Say Die]
Dr. Ozi - Hubba Bubba [Heavy Artillery Recordings]
Reso - Ishimura (Evol Intent Remix) [Civil Music]
Counterstrike - Fucking Disgusting (With Cooh and Balkansky) [PRSPCT]
xKore - Destroyer [Gawa Recordings]
The Secret Panda Society - Relentless [Heavy Artillery Recordings]
Figure - Must Destroy [private release]
Loop Stepwalker & Subshock - Kill You (Mars Remix) [Trans:verse Records]
The McMash Clan - Kick Ass [Play Me Records]
Flux Pavilion And Skism - Jump Back (feat. Foreign Beggars) [Circus Records]
Dodge & Fuski - Python [Never Say Die]
xKore - Space Cowboy [Gawa Recordings]
The McMash Clan - Sorrow [Play Me Records]
ThismeansWAR! - Reach For The Smoker (Shimon & Sparfunk Vs. Tantrum Desire)
KPC - Devastate [Play Me Records]
Excision And Downlink - Blue Steel [Rottun Recordings]
Mark Instinct - Room Shaker [Subhuman]

Hei folkens. Her er en miks jeg ble ferdig med for litt siden, i overkant av en time med slem og heftig drum&bass og drumstep for de som liker sånt. GODT NYTT ÅR fra Gamlebyen.
Sist endret av ThisMeansWar; 27. desember 2011 kl. 21:06.
Drumstep, og ikke noe mainstream bassnectar? ;O wtf :P
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Ikke at jeg vanligvis er så glad i hverken drumstep eller DNB, men dette var temmelig awesome. Noen overganger var litt kjipe, og et par av oppbyninge var alt for lange, men jævlig godt låtvalg hvertfall!
Sitat av hodgeyboy Vis innlegg
Drumstep, og ikke noe mainstream bassnectar? ;O wtf :P
Vis hele sitatet...
Øhh, Bassnectar har aldri lagd noe særlig drumstep. Greiene hans er litt vanskelige å putte i bås, men drumstep er det ikke. Skeetonez: fett med ordentlig tilbakemelding! Takk så masse. Det hadde vært litt interessant å få greie på hvilke overganger du tenker på, så jeg kan forbedre meg. Jeg har hørt meg døv på hele miksen, etter å ha hørt den en tredve-førti ganger Takk igjen for at dere tar dere tid til å lytte.
Sist endret av ThisMeansWar; 28. desember 2011 kl. 09:55.
Sitat av hodgeyboy Vis innlegg
Drumstep, og ikke noe mainstream bassnectar? ;O wtf :P
Vis hele sitatet...
Maaan, hva er det du prater om egentlig?

OT: Nice mix Tmw, digga den! Så også at Kannamix hadde posta den på facebooken sin igår så gratulerer med det også
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Maaan, hva er det du prater om egentlig?

OT: Nice mix Tmw, digga den! Så også at Kannamix hadde posta den på facebooken sin igår så gratulerer med det også
Vis hele sitatet...
Hehe, takk. Jeg og Kannamix begynner faktisk å bli best buddies, prater sammen hver dag på AIM og nerder hardt. Jeg har visst blitt markedsansvarlig i Gawa Recordings som gir ut xKore, Badman og Kanna så det er fett