Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  75 6288
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Nei, det gjorde du heller ikke! Hvorfor prøver du å lyve i en tråd der det svart på hvitt står hva du har sagt?
Vis hele sitatet...
"Vell kanskje jeg tokk feil!
1980 høres så gammelt ut, dritt filmer tenker jeg"


Akuratt, svart på hvitt!
▼ ... over en uke senere ... ▼
haha TS er min nye helt på Freak! Genial tråd

Jeg syntes au alle filmr før 1990 suger donkey ballZ utenom et par klassikere.
Sitat av Elshop Vis innlegg
I Norge fikk vi farge-TV først i 1972.
Vis hele sitatet...
Det stemmer. Selv om fargefjernsyn ble solgt også her til lands, og nærmest alle andre land sendte i farger, så ble NRK pålagt å fjerne fargene på sine sendinger. Dette fordi at politikerne var bekymret over om det norske folk ville kunne klare å skille virkelighet fra fantasi.
En annen morsomhet; Først i 1981 ble det tillatt for nordmenn å ta inn utenlandske tv-kanaler.
Sist endret av caperno; 17. april 2013 kl. 13:32.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Skjønner ikke hvorfor folk gidder å være snille og gi tips til TS?

TS har jo virkelig ikke peiling på film i det hele tatt, attpåtil kommer han inn med en jævlig respektløs holdning ovenfor alle som er glad i film. Selv ser jeg mye på 80'talls-filmer, når TS sier at alt fra 80-tallet er dritt, får jeg ikke så veldig lyst til å hjelpe han akkurat.

Helt greit å si at du missliker filmer fra 80-tallet, men respekter at andre liker dem. Du tråkker faktisk mange på føttene her. Du har jo heller ingen andre argumenter enn at filmene er i dårlig kvalitet. Hvis du ser på filmer bare pga. oppløsning, effekter, eksplosjoner og pangpang kan jeg anbefale deg transformers. Er nok sånne filmer som er midt i blinken for deg!

Neste gang du ønsker å få anbefalninger burde du kanskje være litt mer ydmyk?

Jeg bryr meg ikke om at dette ble offtopic, men når TS opptrer som en survete liten drittunge fortjener han ikke bedre.
Sist endret av Tænman; 24. april 2013 kl. 17:33.
Hvis TS ikke er et Troll blir jeg overrasket...
Sitat av Tænman Vis innlegg
Skjønner ikke hvorfor folk gidder å være snille og gi tips til TS?

TS har jo virkelig ikke peiling på film i det hele tatt, attpåtil kommer han inn med en jævlig respektløs holdning ovenfor alle som er glad i film. Selv ser jeg mye på 80'talls-filmer, når TS sier at alt fra 80-tallet er dritt, får jeg ikke så veldig lyst til å hjelpe han akkurat.

Helt greit å si at du missliker filmer fra 80-tallet, men respekter at andre liker dem. Du tråkker faktisk mange på føttene her. Du har jo heller ingen andre argumenter enn at filmene er i dårlig kvalitet. Hvis du ser på filmer bare pga. oppløsning, effekter, eksplosjoner og pangpang kan jeg anbefale deg transformers. Er nok sånne filmer som er midt i blinken for deg!

Neste gang du ønsker å få anbefalninger burde du kanskje være litt mer ydmyk?

Jeg bryr meg ikke om at dette ble offtopic, men når TS opptrer som en survete liten drittunge fortjener han ikke bedre.
Vis hele sitatet...
Jeg er enig i TS sine synspunkt. Kanskje han har formulert seg litt feil ja, men alikevell.

Jeg er enig i at filmer fra 80tallet har får dårlig oppløsning til en 60" tv, for dårlig kvalitet å det meste ser ut som en screener for 10 år siden.

Men alikevell har jeg flere filmer fra 80tallet som er ekstremt bra!
The shining feks, amytiville(litt skrive feil der tror jeg) Gjøkeredet er vell også fra 80tallet? Å mangenmangen fler.

Kvalitetes filmer finner du i alle årstall, men jeg må si meg enig at jeg velger en kvalitetets film fra 2010-2013 istedenfor en fra tilidig 80tall. Av den enkle grunnen at jeg liker renest og penest mulig bilder og lyd.
Samem måten er jeg med musikk og annlegg. (foretrekker gode vinyler)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Litago1 Vis innlegg
haha TS er min nye helt på Freak! Genial tråd

Jeg syntes au alle filmr før 1990 suger donkey ballZ utenom et par klassikere.
Vis hele sitatet...
takk
Sitat av Tænman Vis innlegg
Skjønner ikke hvorfor folk gidder å være snille og gi tips til TS?

TS har jo virkelig ikke peiling på film i det hele tatt, attpåtil kommer han inn med en jævlig respektløs holdning ovenfor alle som er glad i film. Selv ser jeg mye på 80'talls-filmer, når TS sier at alt fra 80-tallet er dritt, får jeg ikke så veldig lyst til å hjelpe han akkurat.

Helt greit å si at du missliker filmer fra 80-tallet, men respekter at andre liker dem. Du tråkker faktisk mange på føttene her. Du har jo heller ingen andre argumenter enn at filmene er i dårlig kvalitet. Hvis du ser på filmer bare pga. oppløsning, effekter, eksplosjoner og pangpang kan jeg anbefale deg transformers. Er nok sånne filmer som er midt i blinken for deg!

Neste gang du ønsker å få anbefalninger burde du kanskje være litt mer ydmyk?

Jeg bryr meg ikke om at dette ble offtopic, men når TS opptrer som en survete liten drittunge fortjener han ikke bedre.
Vis hele sitatet...
opptrer som en liten drittunge?

Jeg sier jeg ikke liker 1980 filmer og folk begyner å flame meg, respekter at jeg ikke liker gamle filmer og move on?
er ikke så vanskelig er det vell?

Jeg liker filmer, med ren lyd og renest mulig bilder.
Er en grunn til at jeg også venter 1-3 måneder med å laste ned nye filmer også fordi jeg ikke vil ha noe stuk cam verson.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Du kan få synes det, men det betyr ikke at jeg ikke synes du er en idiot for å synes det.
Det er ditt synspunk på meg, jeg personlig bryr meg veldig lite om hva du synes om meg. Dette er internett ikke realitet.
Sist endret av VitoScaletta; 7. mai 2013 kl. 12:59.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Elshop Vis innlegg
Det er ditt synspunk på meg. Jeg personlig bryr meg veldig lite om hva du synes om meg. Dette er internett ikke realitet.
Vis hele sitatet...
Det er realitet det nettopp er.
Ikke egentlig, dine meninger her betyr ingenting for meg.

Jeg kjenner ikke deg, du kjenner ikke meg. Du kan skrive akuratt det du vil om meg uten at jeg kunne brydd meg.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Elshop Vis innlegg
Det er ditt synspunk på meg, jeg personlig bryr meg veldig lite om hva du synes om meg. Dette er internett ikke realitet.
Vis hele sitatet...
Realiteten er nettopp at du får akkurat like godt bilde og kvalitet på gamle filmer som på nye. Hvorfor tror du ellers at de gir ut HD versjoner av gamle filmer?

Med andre ord, problemstillingen din er ikke-eksisterende. Det er ikke dårlig lyd eller dårlig kvalitet på gamle filmer, det er bare du som ikke vet forskjellen på HD og vanlig film når du laster ned fra bukta.
Selvfølgelig vet jeg forskjell på HD film og vanlig film

gidder ikke se gamle filmer basta, nå dra til helvete.
Lord of the Flies (1963) http://www.youtube.com/watch?v=FE2RL3fupms
Night of the Comet (1984) http://www.youtube.com/watch?v=y9O-0B6OC0E

Sitat av FrankZito Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Ment som filmtips til de som bruker denne tråden til å søke opp lignende titler.
Sitat av FrankZito Vis innlegg
Lord of the Flies (1963) http://www.youtube.com/watch?v=FE2RL3fupms
Night of the Comet (1984) http://www.youtube.com/watch?v=y9O-0B6OC0E



Ment som filmtips til de som bruker denne tråden til å søke opp lignende titler.
Vis hele sitatet...

lord of the flies er vell ikke om en gjeng som styrter også dreper de en... leste en bok som het det på skolen.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Elshop Vis innlegg
Selvfølgelig vet jeg forskjell på HD film og vanlig film

gidder ikke se gamle filmer basta, nå dra til helvete.
Vis hele sitatet...
Argumentet ditt var at "gamle" filmer hadde dårlig bilde og lydkvalitet, noe som ikke er et faktum.

At du så bastant hater "gamle" filmer tilogmed når grunnen til at du misliker blir motbevist viser bare at du er svært barnslig. Kos deg med Transformers og barnefilmene dine du!
misliker at jeg blit motbevist?`

Jeg vil minne deg på hvem sin tråd dette er

Det er du som er barnslig når du ikke kan la vær å klikke deg inn på tråden min.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Elshop Vis innlegg
misliker at jeg blit motbevist?`

Jeg vil minne deg på hvem sin tråd dette er

Det er du som er barnslig når du ikke kan la vær å klikke deg inn på tråden min.
Vis hele sitatet...
Det er et diskusjonsforum. Når du roper ut at alle "gamle" filmer er dårlige fordi de har dårlig kvalitet for så å bli motbevist, så vil du ikke innrømme at du tok feil. Veldig dårlig holdning når du er på et diskusjonsforum, og du burde lære deg å være mer ydmyk, ihvertfall når du tar feil.
Jeg trenger ikke lære noe, værtfall ikke når det kommer fra deg. det er min tråd jeg spør om filmer fra 1990- 2013 så ikke kom her å begynn å grine fordi jeg ikke liker gamle filmer.
Sitat av Elshop Vis innlegg
Skal skjekke etter at jeg har sett "tomorrow"




Aha, ja den har jeg sett.
Vis hele sitatet...
Ja, man kan jo nevne Dr Strangelove og den andre Fail-safe (1964). Så er det den om atomkrig og ubåt On the Beach (1959) og remaken On the Beach (2000).

Så vet jeg om disse
The idea of a Soviet incursion into or invasion of the USA was a common theme in Cold War–era American fiction: notable examples include the following:

Invasion USA, a 1952 film about a Soviet attack on and invasion of America's west coast
The Russians Are Coming, the Russians Are Coming, a 1966 film in which a Soviet submarine crew makes an unplanned landing in Massachussetts (albeit without hostile intent)
World War III, a 1982 NBC miniseries about a Soviet invasion of Alaska
Red Dawn, a 1984 film about a group of young American guerrillas resisting a Soviet invasion
Invasion USA, a 1985 film (no relation to the 1952 one) in which the Soviets lead a Latin American guerrilla invasion force in Florida
Amerika, a 1987 ABC miniseries depicting the aftermath of a Soviet takeover of the USA

Så skal jo NRK lage en Tv serie skrevet av Jo Nesbø om en invasjon av Norge
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hei alle sammen jeg vil komme med en offentlig unnskyldning til dere på forumet etter at jeg sa 1980 filmer suger og er lav kvalitet.

etter å ha sett "The quiet earth", "mad max", "brewster's million"og noen fler jeg ikke kommer på akkurat nå.

Så skjønner jeg at gamle filmer er ikke bare, svart hvit, 420p, stumfilmer.

Unnskyld.
Herregud som jeg lo av denne tråden. Flaks du oppdaget at det var fargefilmer på 80 tallet også da....
Jeg synes det er stort av deg å faktisk komme med unnskyldning her inne

Og "no hard feelings" fra min side ihvertfall. Kos deg med mange gode filmperler!
Sitat av Obster Vis innlegg
Herregud som jeg lo av denne tråden. Flaks du oppdaget at det var fargefilmer på 80 tallet også da....
Vis hele sitatet...
Noen fargefilmer.

Neida... vell må si som for eksempel mad max.

Typisk skinnyjeans, håret opp til helvete. MASSE eksplosjoner som er litt overdrevene men kan vell ikke si at det ikke gjør det i filmer nå i dag...

Må si selv om lyd effekter osv ikke var så utviklet på 80 tallet som de er i dag så er mange av effektene de bruker ganske greie.
Sitat av Elshop Vis innlegg
Må si selv om lyd effekter osv ikke var så utviklet på 80 tallet som de er i dag så er mange av effektene de bruker ganske greie.
Vis hele sitatet...
Personlig synes jeg det er litt av sjarmen med slike filmer Kan sammenligne det med at jeg elsker og plutselig kunne spille Super Mario Bros 3 på Nintento, selv om jeg er en grafikkhore i dagens spillmarked
skulle bare ønske jeg hadde kabler til nintendoen min