Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 834
Hei, jeg skal til Thailand nå i sommer.. Tanken var å først å farte litt rundt i Bangkok helt til vi blir luta lei av det travle bylivet for å så ta toget og dra på sightseeing..

Er det noen som har erfaringer med interrail i Thailand?

Vi har vurdert å reise ifra Bangkok ned til Phuket da, men alle andre forslag tas imot med et åpent hjerte!
Interrail er vel ikke begrepet jeg ville brukt om tog i Thailand. Jeg har toget i thailand, men det er vel ~15 år siden. Det var ikke noe problem den gang, så det er nok noe problem å gjennomføre det nå heller. Standarden er så som så, men det er som forventet. Kjøp den beste klassen hvis mulig, 1. klasse er langt fra det du ville tro det var.
Phuket er ikke et sted å dra hvis du vil slappe av eller oppleve Thailand, da det neste bare er turister og fyll der...

Togene er ikke fantastiske, men du overlever.
Vi tok selv nattoget når vi reiste langt
Sist endret av KjemikalieX; 1. mars 2013 kl. 13:46.
phuket er en møkkaplass,reis heller nordover til shiang mai med tog