Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2943
Hey, finner egentlig ikke noe steder hvor denne posten passer, men prøver meg her.

Jeg har lett rundt på i et par dager nå, etter piano noter til sangen End of days, sikkert mange av dere som har hørt den, men legger ved en link slik at de som ikke har kan ha muligheten til og høre den:

http://www.youtube.com/watch?v=TYQthGKpkt0

Viss noen har sett video av at noen spiller den på piano eller vet om det finnes noter noen sted ville jeg satte veldig stor pris på om dere kunne postet det her.

På forhånd, Takk
Chrezz
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Helt feil sang?
Trådstarter
10 0
De der er en helt annen sang, i comment står de:
"Me playing and singing End of our Days by Howie Day."
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Om det ikke finnes, så finnes det helt sikkert noen freaker som kunne skrevet det for deg.
Vi brukte faktisk den låta i finalen på norske talenter, jeg digget den dog ikke.
Ååå! Har leita etter det der lenge selv! Takk, twixtor! KP
Trådstarter
10 0
Må bare si, Mange mange mange takk Twixtor. Skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke fant den selv, var inne på channelen hans også, mulig jeg ikke så grundig nokk etter. Takk uansett!