Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  83 6945
Sitat av Clr
hmm.. virker veldig rart siden alt informasjon er lagret på server-side. Client side er jo bare game files og maps/sound etc. Når du logger deg på henter du jo informasjon fra server-side. Eneste info vi har i er jo WTF mappa, men det er jo bare instillinger på account/player osv.
Vis hele sitatet...
Du ville blitt overrasket over hvor mye som faktisk styres clientside.
Sitat av handy
Takk for mer info HSS tror nok at hvis man følger de reglene du har der så vil det nok minske sjansene for å bli tatt. en siste ting jeg lurer på før jeg eventuelt kjøper meg glider. jeg har to kontoer med samme betalingsporfil "mitt bankkort" og samme kontakt info (navn og tlf nr, adresse osv)
hvis jeg da skulle være så uheldig å bli tatt for bot med den ene profilen, blir begge banna?
Vis hele sitatet...

Det er veldig lite sannsynlig at du blir bannet på begge, men vis du botter på begge regelmessig og blizzard er smarte nok til å skjekke begge(noe som de ikke er) blir du bare bannet på den ene. Har de ikke bevis så kan de ikke bane den andre accounten. Vis du så blir bannet, kan du lage klage til blizzard hvor du forklarer hvordan du ble hacket/ga bort accounten, og det er den som ble hacket. Vis du blir bannet på den ene, råder jeg deg må mitt sterkeste å avinstalere glider og andre "cheats" til wow på pcen. The Warden er en liten luring.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ahh, husker tidene da vi speedhacka som faen på WoW. 100% walking speed. var artig, multiplayerhacks.com var siden tror jeg. dog det er 2 år siden nå da men, mange av kompisene mine ble banna. Husker jeg ble hengt ut på woweurope forumet, som da het, "Lars, wsg speedhack whore". haha, døde før jeg gikk inn i wsg, speedhacka over til andre siden, venta, tok flagget, VIPS. så ble det litt honor, ahh
offtopic.. men husker vi kom oss inn på accounten til en kompis og føkka hele driten. var så sick and tired av at han var så inn i hel....te asosial etter WoW kom. (han klikka seff, og whina til Blizzard, og fikk den tilbake.
Sitat av Zutox
Jeg har lyst til å prøve bot. Men jeg vet ikke om det er lurt. Er det stor sjans for å bli tatt?
Vis hele sitatet...
Jeg har spilt med bot i 1 år. Og de har aldri detecta boten. MEN! Det de kan banne deg på er unormal "behaviour". Det har jeg blitt bannet for engang, da jeg AV botten en hel helg, og skaffet full S1, og S1 Crossbow.

Skal du botte; Bot smart! Vær så forsiktig som mulig, å ikke bot BG's. Det er ALTfor mye folk.

Straffen var 3hr ban, på begrunnelse av BG Exploiting og Automatic gameplay. Men siden de ikke kunne bevise noe som helst, så ble det 3hr ban, og jeg beholdt alle items og honor points
Sist endret av fiNk; 2. juli 2008 kl. 18:42.
Noen som har blitt tatt for å kjøpe gold fra websites?
hvor mye kjøpte du, hvor hard var bannen?
72 timer. Fikk jeg iallefall
Sitat av Eyeamare
Noen som har blitt tatt for å kjøpe gold fra websites?
hvor mye kjøpte du, hvor hard var bannen?
Vis hele sitatet...
Tror det er vanskelig å oppdage dette.
Særlig hvis selgeren trader deg gullet in-game, istedet for å sende i postkassa.

Disse her gir deg hvertfall pengene in-game, og scammer heller ikke: http://www.igolg.com/
MEN, det er noen som fortsatt sender i mail.
Denne tråden har gitt meg lyst til å spille WOW igjen, med den hensikt å scamme folk og tjene peng.

Dette kan bli fryktelig morro.
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Nice og speed haxe på wow bruker Cheat engine for det.
Sitat av DannyFugl
Nice og speed haxe på wow bruker Cheat engine for det.
Vis hele sitatet...
Sist jeg prøvde var det *POW* disconnected.. Blizzard sine servere du bruker speedhacks på?

Lyst å gi meg minneadressene?
Sitat av Meeger
Smarteste du kan gjøre er å vente til AV Weekend (Alterac Valley) og laste ned en honor bot som går i AV for deg. Du blir bare banna i 24 timer men det er verdt det. Farma nesten 30 k honor på den ene dagen jeg brukte den. lot den stå på om natta og hele dagen.
Vis hele sitatet...
Du blir ikke bannet av å bruke honor bot, men spillere kan reporte deg i BGs, slik at du mister all honor du har gainet i av + du blir DCet. Det er ikke verre en det.
Elllers er det 3 warnings, så er det /gamekick, med mindre det er mer alvorlige ting en goldfarme med bot, som f.eks haxxe.
Sist endret av Spelly; 4. juli 2008 kl. 00:41.
Skal også nevnes at de gir deg ikke 24/72 hours ban uendelig, til syvende og sist, banner de deg for godt. Alltho, dette er accouten, så man kan jo forsåvidt overføre evn. charaktere før det skjer, evn. bot'e opp til fullt honorgear, så overføre bare for å være på den sikre siden.
Det er ikke Cheats Til WoW


Det Finnes Hacks til Priv server, det har jeg brukt et par hundre ganger, morro ^^
Sitat av Blizzard
Consequences for Account: Account suspended for 72 hours, Password Reset and Final Warning issued.

It is with regret that we take this type of action, but it is in the best interests of the World of Warcraft community as a whole, and for the integrity of the game. After your suspension has expired, you will be able to access the World of Warcraft servers again.

Please note that should any further violations of our Rules and Policies occur, this will almost certainly lead to the permanent closure of your account.
Vis hele sitatet...
Jippi..

Er det mulig å flytte chars til en annen konto etter den første er stengt?
Er jo nesten ikke vitsi å scamme folk for å tjene penger i WoW lenger da, med tanke på alle daily quests du kan gjøre og lett tjene 200g/dagen. Men det er jo sikkert veldig morsomt, for scammeren selv, å utføre det før de slutter helt med WoW
Sitat av chokey
Det er ikke Cheats Til WoW


Det Finnes Hacks til Priv server, det har jeg brukt et par hundre ganger, morro ^^
Vis hele sitatet...

Feil, det finnes cheats til wow, f.eks en XYZ hack, der du kan forflytte deg opp, bort, inn, og ned uansett høyde.


www.mmowned.com er en side hvor de driver med mye som tøyer grensene til wow, model edit, bots, hacks(f.eks XYZ hacken), scams og mye mer.
Vis det er noen som vil prøve noe som er fra mmOwned, så husk at det er ulovelig og du kan bli tatt.

Happy wowing.
Sist endret av HSS; 17. juli 2008 kl. 09:07.
Noen som kan tipse om gode og trygge questhelper`s ?
Regner med, siden du poster i denne tråden som er om "WoW Cheats", så mener du noe ala som gjør quest for deg automatisk? aka Bot?... vet ikke noe om det, men det finnes en 100% lovlig addon som heter QuestHelper.

http://www.curse.com/downloads/details/9924/
Sitat av Clr
Regner med, siden du poster i denne tråden som er om "WoW Cheats", så mener du noe ala som gjør quest for deg automatisk? aka Bot?... vet ikke noe om det, men det finnes en 100% lovlig addon som heter QuestHelper.

http://www.curse.com/downloads/details/9924/
Vis hele sitatet...
Skulle kanskje spesifisert litt bedre, nei, ikke Bot, bare add-on questhelper.
Skal sjekke den du linka til, takkar
Sist endret av Eyeamare; 17. juli 2008 kl. 14:30.
Hehe ok. Tror du kommer til å like QuestHelper. VELDIG bra addon. KP til den :P
Oh sweeet, takker for denne Clr
Finnes det andre Add-ons som kan være nyttige å ha?
Vel. Hvilken class spiller du?
Den Questhelpern kommer med følgende beskjed

Interface/addons/questhelper/graph.lua:185:attempt to compare nil with numbers

når jeg klikker ok kommer samme beskjeden igjen og igjen?

Night Elf, hunter lvl54
lightheaded og TomTom. Lightheaded åpner eit vindu vedsiden av questloggen som viser komentarer til questen, coords og mer. Trykker du på coords i lightheaded tar tomtom og lager eit fint blått "merke" på kartet ditt.
Due to changes on game addon system since patch 2.4.3 released 16 July 2008, all the Quest Helper versions before v0.48 do not work.

Before installing the new QuestHelper v0.48, you must remove the old version addon folder, and all the addon variables.

http://www.ad-aeternum.org/1.gif

Note: I'm using default WoW installation folder CProgram Files\World of Warcraft\. It may change depending OS language and version.

1) Go WoW folder CProgram Files\World of Warcraft\and search for WTF folder.
2) Do a search for files on the WTF folder and subfolders for string questhelper*.* and delete all the files (questhelper.lua and questhelper.lua.bak files).
3) Go WoW folder CProgram Files\World of Warcraft\and search for \Interface\Addons\folder. Delete the \Questhelper\ Folder
4) Download WinZIP v11.2 and install it. (optional download for people that can't open .zip files)
5) Download QuestHelper v0.48.
6) Open and extract the file QuestHelper-0.48.zip to game addons folder CProgram Files\World of Warcraft\Interface\Addons\


http://www.ad-aeternum.org/2.gif

http://www.ad-aeternum.org/3.gif

Note: There must be a folder called Questhelper on Addons folder. CProgram Files\World of Warcraft\Interface\Addons\Questhelper\<addon files>


http://www.ad-aeternum.org/4.gif

7) Enter the game, activate the addon and enjoy.

Sitat av Hatred
lightheaded og TomTom. Lightheaded åpner eit vindu vedsiden av questloggen som viser komentarer til questen, coords og mer. Trykker du på coords i lightheaded tar tomtom og lager eit fint blått "merke" på kartet ditt.
Vis hele sitatet...
QuestHelper er (etter min smak) en del bedre. Det er ikke noe arbeid, trykking o.l.
Det eneste er wowhead sine quest comments, men de er ikke alltid like brukelige, siden de fleste quest i WoW sier seg selv, bare du vet hvor du skal gjøre det. QuestHelper gjør som TomTom+lightheaded.

Men i bunn og grunn er det mye det samme
Clr: jeg har ikke hatt tidligere versioner , lasta ned den 0.48 ver,
og la den i mappa addons, mulig jeg som ikke skjønner helt den step by step`en
Hmm.. men lurer på om du må gjøre det pga den nye patchen. Har ikke installert QuestHelper v.0.48 fordi jeg har ikke bruk for det lenger. Gjør bare daily quests på Isle of Quel'Danas for penger, og dem kan jeg jo utenat i hode :P

Men hvis du har andre addons, må du bare ta backup av de før du sletter Addons mappa di, og legge dem tilbake når QuestHelper er ferdig installert... regner jeg med...
Men muligens må en del andre addons også oppdateres iht. den nye patchen, hvis du har andre addons bør du sjekke www.curse.com om det er kommet oppdatering.

Vet også at Curse.com har et eget lite program du kan installere som sjekker, laster ned og oppdaterer addonsene dine automatisk når en ny versjon kommer ut. Ganske snedig.

http://wow.curse.com/client/
Det løste seg etter at jeg lasta ned klienten, oppdaterte derifra

Nice addon btw!
▼ ... over en måned senere ... ▼
jeg har en GM hack sånn at jeg blir GM på wow real servers den må stå i ca 5-6 timer å loade å sånt også blir jeg GM alt jeg trenger og gjøre er å lage en lvl 1 på en server også blir jeg max lvl med en gang også kan jeg gi gear og gold til alle ;D
Sitat av pesstrusa
jeg har en GM hack sånn at jeg blir GM på wow real servers den må stå i ca 5-6 timer å loade å sånt også blir jeg GM alt jeg trenger og gjøre er å lage en lvl 1 på en server også blir jeg max lvl med en gang også kan jeg gi gear og gold til alle ;D
Vis hele sitatet...
Bevis det
har en side som jeg brukte MYE selv

http://mmowned.com/

her har du alt
Sitat av pesstrusa
jeg har en GM hack sånn at jeg blir GM på wow real servers den må stå i ca 5-6 timer å loade å sånt også blir jeg GM alt jeg trenger og gjøre er å lage en lvl 1 på en server også blir jeg max lvl med en gang også kan jeg gi gear og gold til alle ;D
Vis hele sitatet...
pesstrusa, dette er ikke det offesielle wow forumet, gå å troll en annen plass.
Og det du sier om denne såkalte "GM hack'en" din er så fullstendig bullshit at det nesten ikke var vitsi å poste en gang. Sorry, men dette er bare for tåpelig.