Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 884
Sitter med et relativt frustrerende problem.

Har gått i innkjøp av Left 4 Dead, og skal spille demoen. Vi sitter 4 stk på Ventrilo og tenkte å spille sammen. Han ene setter opp lobby, vi får alle koblet til den, men når spillet starter, kommer ikke jeg inn.

Får opp feilmeldingen "Disconnected after 10 tries"

Lager jeg lobby, kommer ingen andre inn. Men de 3 andre jeg spiller med kommer inn på alle, utenom min egen.

Tingen er også at på mandag, så spilte jeg og han kompisen min som sitter på vt nå sammen. Da fungerte det helt fint. Men nå? Niks!

Noen som vet problemet? Har googlet, men ble ikke stort klokere.
Kan det ha noe å gjøre med at hosten bruker "LAN server"-valget som kommer når man ikke finner en dedikert server?
Men de andre kommer inn. Ingen sitter på LAN, så tviler på at det er problemet.
Stengte porter?
Har ikke rørt noe porter eller ruteren i den heletatt på en stund. Og med tanke på at jeg klarte fint å connecte til "friends-only servere" for et par dager siden, forstår jeg ikke hvorfor dette ikke fungerer lengere.
Det er den nyeste patchen som har gjort disse underverkene. Etter den siste patchen så finner ikke spillet noen servere. Har prøvde å åpne console og skrive openserverbrowser. Man får opp alle serverne, men når man joiner så får man bare spilt i noen sekunder før det klikker helt igjen =/.. Er det mulig.
Litt av en patch må jeg si. Får virkelig håpe dette er fiksa til releasen.
Så det er ikke bare meg som ikke får spilt?

Har fått to feilmeldinger:
"Disconnected after 10 tries"
og en på norsk somk jeg ikke husker, men var noe med server og lobby.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det er en patch feil som Glennj sier. De holder på og arbeide med den og det er faktisk en av topfixene de kjører.

Det beste du kan gjøre er å finne et community for Left 4 dead, enten et lite eller valve sitt eget. Der setter de opp friendsfights hele tiden, og de er mer enn litt stabile.