Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1149
Hei!
Driver å setter opp en privat wow server. Skal bare spille et par stykker på den. Alt går fint helt til jeg skal logge på server med en annen pc. Jeg finner server og får logget på, men når jeg skal vise realm list og velger server min så kommer det opp en rute der det står opp "Logging in to realm" (er ikke helt sikker om det var ordrett sånn, men det ligner). Kommer altså ikke vidre herfra, noen som har noen ideer om hvordan jeg fikser det?
Sist endret av EIS0; 3. november 2008 kl. 22:01.
Først. Hvilken server applikasjon bruker du?
Ville heller har spurt på deres forum iom at det er laget for diskusjon ang denslags

Du har jo MaNGOS Project, som er stort. Har brukt det de gangene jeg har satt opp server, dog bare brukt over LAN. Tror jeg husker at det er mange som har denslags problem.
www.getmangos.com (hvis det er MaNGOS du bruker)
mangos er det VÆRSTE jeg har vært borti. stats virka ikke osv. men hey kansje det er oppdatert eller noe.
Ikke bruk Mangos. det er noe dritt med DB og starte serveren samt porter osv.
Bruk http://www.ac-web.org/forum/downloads.php?do=file&id=49

Ascent repack. den er for versjon 2.4.2.
Har selv brukt den og den funker fjell

Er det lan du prøver på forresten? hvis ikke så Port forward..
Sist endret av locked65; 6. november 2008 kl. 10:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hehe... Er ikke vitsi å starte Acent vs MaNGOS krigen her også.
Jeg syntes MaNGOS er bedre en Acent av den enkle grunn at ja... det er vanskeligere.
Man må faktisk tenke litt. Finne ut nye ting og scripte og programmere i C++ o.l.


Edit: *ops, så det ble mye advertise for MaNGOS... sry :P
Sist endret av Clr; 6. november 2008 kl. 13:12.
Trådstarter
2 0
Okei.. Bruker Ascent, beklager at jeg ikke skrev dette i den første posten. Ja, det er Lan jeg skal kjøre det på, kanskje over hamachi litt senere. Men først og fremt så er det Lan jeg spør om her. Som sagt så finner jeg severen, får logget inn med en bruker, men når jeg skal koble til server ved Realm List så stopper det.
Sjekk at alle config filene er riktige. med tanke på IP adresser. på lan så skal allt stå med 127.0.0.1 og ellers skal Realmlist fortsatt stå med 127.0.0.1. og resten ekstern ip.

Hvis jeg husker riktig. det er en stund siden jeg holdt på med det der :P
Høres ut som du ikke har configurert logonserver.conf helt


EDIT : noen var før meg
Sist endret av fiNk; 7. november 2008 kl. 14:20.
Sjekk REALM coden din.

Kode

<Realm1 Name = "AC Web Ultimate Repack"
        Address = "[COLOR="Red"]external ip goes here[/COLOR]:8129"
        Icon = "Normal"
        Colour = "1"
        Population = "1.0"
        TimeZone = "1">


<Realm2 Name = "AC Web Ultimate Repack2"
        Address = "[COLOR="red"]internal ip goes here[/COLOR]:8129"
        Icon = "Normal"
        Colour = "1"
        Population = "1.0"
        TimeZone = "1">
Du kan også prøve å åpne port 80 på routeren din
Håper dette hjelper
Høres ut som non porter på ruteren din ikke er åpnet. Sjekk ut hva slags porter man trenger å åpne og gå inn på www.portforward.com og finn ut ossen du gjør det.