Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  58 5132
Har mye erfaring med begge.

Kommer ikke til å kommentere på bugs til AoC siden WoW var nesten uspillbart i 2måneder etter release, men de hadde mer smooth med tanke på ingame bugs enn AoC det hadde de.

WoW:

+ Spillbarhet (Levling, grinding)
+ Innhold
+ Klassebalanse
+ Interface (Har faktisk veldig mye å si)
+ PVP system

- Reperende, repeterende, repeterende.
Level 60: Runecloth, Level 70 Netherweave Cloth og sikkert level 80 Frozen Cloth eller noe.

- Alle huler og grotter + hus i spillet er bygd etter samme modell.

- Mesteparten av det nye gearet er bare lagt til en annen farge av en tidligere modell av hjelmen/våpenet etc.

AoC:

+ Kult combat konsept
+ Healing classer kan også gjøre mye skade, men blir ganske overpowered av den grunn.
+ Grafikk


- Combo systemet funker ikke mot folk som springer rundt deg, skal de stå i ro før du er ferdig med comboen? Timing sier du? Gjøre 2/3 av comboen springe bort og trykke på den siste. Vel prøv det med lagg og hakking, du treffer på 5%.

- Balansering, noen klasser er supre i forhold til helt ødelagte. Dette kommer vel.

- Slippe ut ting som ikke er ferdig, var f.eks ingen quests for folk 50+ av 80. Ble derfor sinnsykt mye grinding.

- Krever en jævel av en pc for å kjøre smertefritt, og hvis du skal bruke det innoverende combat systemet så må du ha dette.

- Ubrukelig interface, virkelig dårlig. Det sosiale er helt på trynet med friends og guild list.

Har sikkert glemt noe, men er sent.
2 and a half men og hånda på kølla så sovner jeg nok, NATTI!
Inen av delene. Bruk livet på noe fornuftig
Sitat av brunost
Inen av delene. Bruk livet på noe fornuftig
Vis hele sitatet...
En fyr som skriver "onanere" på interesser i sin profil tar ikke jeg spesielt seriøst.
Jeg har spilt WoW ett par år nå, og AoC noen måneder nå, og jeg må si jeg er gladere i AoC, men det virker som jeg er den eneste, da jeg er den eneste av 6 av folk jeg kjenner som spilte spillet men ikke likte det.
Det kan være at om du elsker wow, så liker du ikke aoc, for da har du blitt hjernevaska av wow. Jeg syns wow er helt greit, og men har blitt ganske lei det, men jeg kommer uansett til å spille når neste expansion kommer.
Nå har jeg nettopp blitt lvl 50, så det med at quests fra 50 til 80 er en sjelden vare kan jeg ikke gi svar på. Men ser det dårlig ut kommer jeg ikke til å kjøpe mer spilletid, og heller ta en reall pause og prøve igjen om ett halvt år.
jeg dro level 80 med en gang AOC kom, hadde store forventninger til pvp osv, må si jeg ikke har hvert mer skuffa på lenge. det at folk sier "gi det litt tid du kan ikke sammenligne det med wow" javel men hvordan i F skal man kapre MMO fronten vis det ikke kan sammenlignes, og det at du må ha top PC er jo enda bedre "lucky me", det hadde jeg så slapp lagg osv. men det og satse på Grafikk i et MMO er litt for dumt syntes jeg. Så jeg stoppet ganske fort og gikk tilbake til WoW. nå kommer jo Warhammer Online Blir jo sikkert konge (ironi). men for og si det som det er, per den dag idag så kan du ikke lage et MMO som skal kapre MMO fronten uten om og ta over 50% av idene til Blizz. kan jo nevne at jeg var en av de heldige til og få WOTLK Beta key og for og si det på den måten "its insane". og jeg trur man skal ha noe veldig bra for og slå det ihvertfall fra min side. uheldigvis for meg skal jeg i militæret blir jo sikkert morsomt så får jo ikke prøvd Retail når det kommer men har jo Beta så for ha det moro med det til jeg skal ut osv.
Sitat av MartinB
Jeg har spilt WoW ett par år nå, og AoC noen måneder nå, og jeg må si jeg er gladere i AoC, men det virker som jeg er den eneste, da jeg er den eneste av 6 av folk jeg kjenner som spilte spillet men ikke likte det.
Det kan være at om du elsker wow, så liker du ikke aoc, for da har du blitt hjernevaska av wow. Jeg syns wow er helt greit, og men har blitt ganske lei det, men jeg kommer uansett til å spille når neste expansion kommer.
Nå har jeg nettopp blitt lvl 50, så det med at quests fra 50 til 80 er en sjelden vare kan jeg ikke gi svar på. Men ser det dårlig ut kommer jeg ikke til å kjøpe mer spilletid, og heller ta en reall pause og prøve igjen om ett halvt år.
Vis hele sitatet...
Skaffet meg Collectors Edition og Neshornmount og hele pakka. Ble ganske skuffa..
Stoppet å spille når jeg kom til 52, og fortsatte med wow istedet..
Ble altfor stress å spille, mye bugs etc, så vurderte å selge kontoen.
Ikke blitt noe av det salget enda, så rekner med å hvertfall prøve det igjen om et halvår elns, da det antakeligvis har forbedret seg endel.

Recruit a friend på wow må prøves! Sitter å venter på at Zebramounten skal dukke opp på mainchar, mens jeg 2box levler med tre gangers hastighet.. Planer å fylle accounten med minst en lvl 70 av hver class
Jeg vurderte WAR men etter att jeg fant ut hvor OP healing classer er så valgte jeg å fortsette med WoW. Det jeg har hørt om AoC er at det er for spesiellt interiserte.
Sitat av Bernhard
Jeg vurderte WAR men etter att jeg fant ut hvor OP healing classer er så valgte jeg å fortsette med WoW. Det jeg har hørt om AoC er at det er for spesiellt interiserte.
Vis hele sitatet...
Joda, men tingen med war er ikkje at du kjem til å springe bort som ein mele class til ein healer for å bli eigd.

WAR handelr om RVR, ikkje solo, derfor trur eg ikkje det vil ha så mykje å sei. Healers kjem nok ikkje til å vere så OP skal du sjå.

Foresten er det fantastisk morsomt å sjå x-wow-spillere prøve seg på WAR, når dei spiller classen som ligner mest på wows rogue. Dei springer rett inn i ei gruppe i stealth for å prøve å fort ta ut ein svak klasse og deretter forsvinne. Skal love deg at det ikkje funker så godt.
Sitat av lassaron-jon
Joda, men tingen med war er ikkje at du kjem til å springe bort som ein mele class til ein healer for å bli eigd.

WAR handelr om RVR, ikkje solo, derfor trur eg ikkje det vil ha så mykje å sei. Healers kjem nok ikkje til å vere så OP skal du sjå.

Foresten er det fantastisk morsomt å sjå x-wow-spillere prøve seg på WAR, når dei spiller classen som ligner mest på wows rogue. Dei springer rett inn i ei gruppe i stealth for å prøve å fort ta ut ein svak klasse og deretter forsvinne. Skal love deg at det ikkje funker så godt.
Vis hele sitatet...

Jeg prøvde og bli drept, jeg ble angrepet av 3 stykker jeg hadde det som tilsvarer "cloth" armor, jeg hadde en healer på meg. Jeg var aldri i nærheten av å dø.....

Ja jeg vet alt om war så du trenger ikje å fortelle meg det