Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  58 5133
Hallo.

Jeg har lenge lurt på om jeg burde gå over til age of conan.. Eller bli med world of warcraft?
Jeg elsker world of warcraft fordi det er så utrolig enkelt med pvp battlegrounds og jeg elsker rett og slett hvordan det ser ut. Jeg har spillt world of warcraft i snart 3 år og begynner og bli litt ivrig etter og prøve nye ting. Men som vanlig går det dårlig når jeg prøver nye spill.
Jeg har prøvd
Star wars galaxy online
Warhammer online
Dungeons and dragons online
Lord of the rings online.

Ingen har fallt i smak og jeg detter som vanlig tilbake til World of warcraft.

Noen som har noen argumenter på hvorfor jeg burde begynne med Age of conan?
(Alle andre også egentlig, bare argumenter).
Det er norsk, og halve nFF kommer til å spille det.
Pretty Princess
Freaken's Avatar
Det er jo ikke noe vi kan gi deg et fasitsvar på... Hva du liker best er jo helt opp til deg, men jeg anbefaler deg absolutt å prøve AoC. Det skal jeg - men jeg kommer nok til å spille wow ved siden av. Hvis du ikke vil kjøpe spillet kan du skaffe deg en trial-kode, av en kompis som har bestilt collector's edition.
Sitat av Fardin
Det er norsk, og halve nFF kommer til å spille det.
Vis hele sitatet...

Er AoC norsk? :/
Sitat av Stian91
Er AoC norsk? :/
Vis hele sitatet...
Laget av Funcom, som er norskt.

Jeg vil nok annbefale deg, AoC skiller seg ut ekstremt i en positiv retning. Kan ikke sammenlignes med noen av de overnevnte spillene.
Har beta tester AoC. Synest det var svært skuffende. Kommer garantert ikke til å spille dette når det kommer ut.
Pegasus's Avatar
Trådstarter
SGG: Har du spillt etter nye opdaterigene? skulle vist ha blitt veldig bra. I begynnelsen var det jo like buggy som wow i starten..
Sitat av Pegasus
SGG: Har du spillt etter nye opdaterigene? skulle vist ha blitt veldig bra. I begynnelsen var det jo like buggy som wow i starten..
Vis hele sitatet...
QQ ja ikke GG

Ja har spilla det etter updatene. Ikke imponert i hele tatt. Dem tok jo vekk nudity og. Lei patch
Det er også mye morsommere å bli med fra starten og ikke kaste seg på lasset lenge etter alle andre.
Jeg ville gått for AoC hvis jeg skulle ha spilt, men etter min mening er det å kaste penger ut av vinduet.

Aldri brukt en krone på onlinespill, bortsett fra cs som jeg gikk grundig lei av etter kort tid.
Veldig lite support inne i AoC må jeg si - veldig mye bugs..
Jeg ble stuck i spillet og kunne ikke gjøre noenting, sendte /petition og var i kø i mange timer som 79 i køen, etter mange timer logget jeg av igjen som nr 75 i køen...

Jeg spilte også AO (Anarchy Online) fra starten av som også er ett Funcom mmorpg (sci fi)
Der hadde de også veldig mye problemer i starten, mange av problemene vedvarte til den dag i dag uten å gå i detaljer om dette, de er flinkere til å implementere nye ting til spillet enn å fikse på problemer i spillet - Får det liksom aldri helt til....'
Grunnen til jeg sluttet spille AO var fordi det "lagget" for mye under Tower wars, forhåpentligvis vil ikke dette bli ett problem med AoC...

Av en merkelig grunn fungerer heller ikke AoC forumet for meg lenger, kanskje det ikke gjør det for andre heller? (Dersom er det sikkert bevvist valg pga alle problemene som er i spillet nå.)

Jeg er fullstending klar over dette er start fasen, men man skulle faktisk tro dem hadde lært av og ikke gi ut ett spill for tidlig slik som med AO..

AoC har VELDIG bra grafikk og bra gameplay, har fått testet dette ut en del med forskjellige ting, men er fremdeles i beta fasen i mitt syn - Gi det 1/2 år så kommer det seg nok..

Har også spilt WoW i 3 år og må si det er ett bra spill, men litt for barnslig og "lett?"
AoC og AO fra Funcom krever veldig mye mer tankegang og er mye bedre på mange måter, men synes det blir for dumt å gi ut ut spill når det er uferdig - En skam fra Funcom's side..
Elsker tanken på at vi nordmenn har fått til så bra spill som AoC og AO, men det behøver ikke bety at du vil få en bra opplevelse dersom du er så uheldig som meg og finner alle "feil" med spill..
WoW, hadde også mye problemer i starten, det vil alle spill ha i startfasen. Men som sagt AoC er i beta fasen enda.
Kanskje du liker å spille beta, det gjør jeg, men akter ikke betale for å spille beta.

Alt i alt; WoW nå - AoC om 1/2 års tid..

(Dette er mitt syn og bryr meg ikke om noen er uenig eller enig, ville bare si hva jeg mener.)

Cohn.
Sitat av Cohn
Veldig lite support inne i AoC må jeg si - veldig mye bugs..
Jeg ble stuck i spillet og kunne ikke gjøre noenting, sendte /petition og var i kø i mange timer som 79 i køen, etter mange timer logget jeg av igjen som nr 75 i køen...
Vis hele sitatet...
Jeg har hørt at det bare er 1-2 GM for hver server. Da går det treigt.
Pegasus's Avatar
Trådstarter
Sitat av dynamite
Jeg har hørt at det bare er 1-2 GM for hver server. Da går det treigt.
Vis hele sitatet...
Da har du hørt veldig feil.
Det er veldig mye pågang på support atm, men de gjør så godt som de kan. Mye bugs atm, noe vi ikke kan klandre de for. Vist det er store problemer send de en email og få svar etter rundt 1time. Kunde servicen er veldig bra med tanken på at spillet er såpass nytt.
Sitat av Cohn
men synes det blir for dumt å gi ut ut spill når det er uferdig - En skam fra Funcom's side..
Cohn.
Vis hele sitatet...
Mente produseren sa at de hadde kjørt beta testing i et år eller noe. Alle spill (i alle fall online spill) har bugs i begynnelsen.
Sitat av Pegasus
Da har du hørt veldig feil.
Det er veldig mye pågang på support atm, men de gjør så godt som de kan. Mye bugs atm, noe vi ikke kan klandre de for. Vist det er store problemer send de en email og få svar etter rundt 1time. Kunde servicen er veldig bra med tanken på at spillet er såpass nytt.
Vis hele sitatet...
Har du spilt i EA?

Du kunne stå som samme # i kø, i mange timer. Stå som nummer 2 i kø i 8 timer selv, å et dusin andre ganger jeg venta lengre.
Pegasus's Avatar
Trådstarter
Sitat av Volch0k
Har du spilt i EA?

Du kunne stå som samme # i kø, i mange timer. Stå som nummer 2 i kø i 8 timer selv, å et dusin andre ganger jeg venta lengre.
Vis hele sitatet...
Har du hørt om email? Tok meg 1 time og få svar via email.
Tviler sterkt på at funcom har fått igang noe bra telefon service så tidelig alikevel.
Eller bare droppe det helt?`Jeg tør ikke spille online lenger... Blir bare avhengig
Pegasus's Avatar
Trådstarter
Sitat av jesk03
Eller bare droppe det helt?`Jeg tør ikke spille online lenger... Blir bare avhengig
Vis hele sitatet...
meningsløs kommentar.
I'm fat, i'm sexy i'm addicted to games.
Jeg har selv spillt Age of conan nå i 27 timer straight.
Forstår rett og slett at eg kommer til og komme ut med flere kviser enn eg kom inn med
Sitat av Pegasus
Har du hørt om email? Tok meg 1 time og få svar via email.
Tviler sterkt på at funcom har fått igang noe bra telefon service så tidelig alikevel.
Vis hele sitatet...
Er ikke noe grunn til å være sarkastisk her. Ja, mulig de har bedre mailsupport enn ingame, men det forsvarer fortsatt ikke køen det vært ingame.

Å hvem sa noe om telefonservice?
Sist endret av Volch0k; 24. mai 2008 kl. 17:03.
Pegasus's Avatar
Trådstarter
Sitat av Volch0k
Er ikke noe grunn til å være sarkastisk her. Ja, mulig de har bedre mailsupport enn ingame, men det forsvarer fortsatt ikke køen det vært ingame.

Å hvem sa noe om telefonservice?
Vis hele sitatet...
Jeg skrev telefonservicen fordi det virket som du mente service.. som i all service.
Jo mail supporten forsvarer ingame køen fordi det tar 1min og skrive en mail til de..
Funcom forbedrer seg nok godt med ingame køene, har en kompis som har vært med og lage spillet og han sa det var mye styr atm.
Sitat av Pegasus
Jeg skrev telefonservicen fordi det virket som du mente service.. som i all service.
Jo mail supporten forsvarer ingame køen fordi det tar 1min og skrive en mail til de..
Funcom forbedrer seg nok godt med ingame køene, har en kompis som har vært med og lage spillet og han sa det var mye styr atm.
Vis hele sitatet...
Vel, det er din mening. Jeg synes ikke det gjør det, da jeg mener det er lettere å snakke live, ingame med en GM i mange tilfeller.

Åja, du har vel en kompis i funcom.
Pegasus's Avatar
Trådstarter
Mer en venn sin far..
Men forstår hva du mener, men trenger ikke klage på noe når du vet hvorfor det er sånn. Det er et nylasnsert spill og det krever en del og ha alt perfekt første ukene.. hadde vært verre om det hadde vært server shutdown hver time som et viss annet spill *hint hint* (world of warcraft)
Sitat av Pegasus
Det er et nylasnsert spill og det krever en del og ha alt perfekt første ukene.. hadde vært verre om det hadde vært server shutdown hver time som et viss annet spill *hint hint* (world of warcraft)
Vis hele sitatet...
Jepp, forventet ikke allverden heller. Kan jeg spørre hvor mye erfaring du har, har du spilt spillet mye enda? Hvor mye har du sett av det?
Pegasus's Avatar
Trådstarter
Har spillt betaen + 27 timers spilling nå siden jeg kjøpte orginalen :P har utforsket en god del.. er level 18 atm.. Men jeg bare har mye info om spillet fordi eg fikk spille betaen kjenner som sagt en som var med og lage det.. stillte mange kritiske spørsmål til han for noen dager tilbake siden og fikk bra svar som forklarte hvorfor det var ting som enda var buggy osv.

Som wow tar det nok rundt et halvt år før spillet ikke er buggy..
(eller vel de finner nye bugs hele tiden, men you know what i mean)
Er noe som heter at når man retter opp en feil, så lager man 3 nye.

Det er sant i overaskende mange tilfeller.
Bob Sacamano
John B's Avatar
Sitat av Volch0k
Har du spilt i EA?

Du kunne stå som samme # i kø, i mange timer. Stå som nummer 2 i kø i 8 timer selv, å et dusin andre ganger jeg venta lengre.
Vis hele sitatet...
Det er fordi enkelte tickets blir prioritert ovenfor andre, da de er mer alvorlige enn andre. Du kan jo alltids prøve å sette en passende kategori på din ticket ved å kjøre /petition classes
Du har prøvd Warhammer Online? Hvor da? Beta?
Sitat av Pegasus
Da har du hørt veldig feil.
Vis hele sitatet...
Hva er det du har hørt som er så riktig, og hvor har du hørt det? Noe så bastant vil jeg ha kildehenvisning på.
du vil det du dynamite? :P
Til trådstarter:

Jeg ville gtt for AoC. Selv sluttet jeg å spille WoW for en stund siden, hovedsakelig pga at det tok for mye tid i forhold til studiene. Skal allikevel prøve AoC tror jeg. Det ser mye bedre ut og er mer skikket for folk som faktisk liker å spille. WoW er veldig lett egentlig, og jeg tror AoC vil utgjøre en større spilleglede.
Jeg har nå spilt AoC etter release, og jeg digger det. Jeg spilte wow i noen måneder, men mer monotont og kjedelig spill skal du lete lenge etter i mine øyne.

AoC, som har likhetspreg med WoW, innfører allikevel nye aspekter som gjør det hele så ufattelig mye mer interessant enn det WoW noen gang kan bli. Jeg kan jo nevne blant annet:

Siege Battles
Mounted Fighting
Global PVP
Single player mode for XP
Player built cities

Selv er jeg en pvp freak. Jeg elsker det. Wow har ett av de dårligste pvp systemene jeg kan tenke meg. Alt er basert på build/class/equipment. No skill involved. Det ødelegger det hele for min del.

Og til alle dere hardnakka wow fans, og andre som måtte la seg provosere.. det jeg skrev over er MIN mening om det hele. Jeg driter en lang faen i hva DU mener
Sitat av Pegasus
Hallo.

Jeg har lenge lurt på om jeg burde gå over til age of conan.. Eller bli med world of warcraft?
Jeg elsker world of warcraft fordi det er så utrolig enkelt med pvp battlegrounds og jeg elsker rett og slett hvordan det ser ut. Jeg har spillt world of warcraft i snart 3 år og begynner og bli litt ivrig etter og prøve nye ting. Men som vanlig går det dårlig når jeg prøver nye spill.
Jeg har prøvd
Star wars galaxy online
Warhammer online
Dungeons and dragons online
Lord of the rings online.

Ingen har fallt i smak og jeg detter som vanlig tilbake til World of warcraft.

Noen som har noen argumenter på hvorfor jeg burde begynne med Age of conan?
(Alle andre også egentlig, bare argumenter).
Vis hele sitatet...
World of warcraft is a feeling who needs a sosial life?
Ser det er så inni granskauen med folk som klager på supporten til funcom for øyeblikket. Vil først og fremst si at det er som oftest veldig hektisk for gamemasters/support i nylanserte spill, men det burde jeg vel regne med at alle vet.

Jeg, på en annen side har aldri slitt med å få fatt i folk når jeg trenger hjelp til såkalte "gamebreaking" problemer. Det handler om å formulere seg rett, og ikke være hissig/frekk i både petition og mail. Er du frekk, havner du nederst på lista (jeg er godt enig). Formulerer du deg feil, kan det hende det er så mye kaos for øyeblikket at en GM rett og slett ikke har tid til å tyde spørsmålet, og dytter deg ned i køen for å så ta det etter det har roet seg litt.

Thats the way the cookie crumbles ellernoe.


Give it time, det vil roe seg etterhvert.
Sist endret av catolh; 26. mai 2008 kl. 18:01.
Du burde vente litt med AoC, masse bugs ennå.. på noen pc'er krasjer det ofte.. vil anbefale deg og vente en måned eller to^^ men det er verdt å prøve
Når det gjelder support og bugs, så mistenker jeg at problemet sitter mellom stolen og skjermen.

Okei, jeg er ikke langt oppe i levels enda, men jeg godt over 20, og det har ikke vært ett eneste problem, hverken ved installasjon eller ingame. Som catolh sier, så blir nok tickets som stammer fra brukerfeil nedprioritert i forhold til de ticketene som faktisk kan være ett problem.
siden jeg har spilt wow i en god stund og nå nylig begynt med AoC, må jeg si at Funcom leverer ganske bra. Graffiken var helt konge etter min mening. merker jo at det er noen classer som trenger en "Retune". men om Funcom er like gode til og komme med patcher som Blizzard, som faktisk er merkbare ingame og ikke noe bull som f.eks at det er en bug fix osv, men kommer med nye instancer osv så kommer det lett til og utkonkurere wow. Som mange har nevnt så er dette i nyfasen og man kan ikke forvente at det er feilfritt når vi faktisk snakker om et spill som er 3ganger så stort som wow i antall GB.

om du aldri har hvert borte i MMORPG eller bare det er valget mellom WoW og AoC. kan jeg fortelle det så mye som dette. WoW er ganske enkelt og spille det er godt forklart hva du skal gjøre osv, og jeg kan ikke på noen måte etter hva wow har utviklet seg til, si at det er dårlig bare fordi jeg har godt over til AoC. begge spillene har sine plusser og minuser.
Jeg tror jeg skal starte og spille AoC, prøvde det hos en kompis her om dagen.. Spilte bare i fem min, men reagerte fort når jeg så fargene og oppsettet.. Min mening er at det er for veike farger og litt rotetet! Men var god kvalitet på ting som feks, vann,himmel,fjell osv.. Savner bare fargene og slik..

Og folk sier de er skuffa over all buggen og slik. Pft! Ikke no å være skuffa for, alle spill er bugga i starten av utgivelsen. Er ingen spill som har blitt utlevert feilfritt. Om en måndes tid så ser vi sikkert stor forandring..


d(^_^)b

Sitat av Monzter
siden jeg har spilt wow i en god stund og nå nylig begynt med AoC, må jeg si at Funcom leverer ganske bra. Graffiken var helt konge etter min mening. merker jo at det er noen classer som trenger en "Retune". men om Funcom er like gode til og komme med patcher som Blizzard, som faktisk er merkbare ingame og ikke noe bull som f.eks at det er en bug fix osv, men kommer med nye instancer osv så kommer det lett til og utkonkurere wow. Som mange har nevnt så er dette i nyfasen og man kan ikke forvente at det er feilfritt når vi faktisk snakker om et spill som er 3ganger så stort som wow i antall GB.
Vis hele sitatet...
Er så enig som man kan bli: )
Sitat av Milligan
Når det gjelder support og bugs, så mistenker jeg at problemet sitter mellom stolen og skjermen.

Okei, jeg er ikke langt oppe i levels enda, men jeg godt over 20, og det har ikke vært ett eneste problem, hverken ved installasjon eller ingame. Som catolh sier, så blir nok tickets som stammer fra brukerfeil nedprioritert i forhold til de ticketene som faktisk kan være ett problem.
Vis hele sitatet...
Funcom har jo sagt at de har fokusert mest på 1-20 når det gjelder bugs, å jobber seg oppover i starten. Hvofor? Fordi da hjelper de den største brukergruppen.

Så ja, det er stor forskjell fra 1-20, til 50, i antall bugs. Men, er ikke mye å gjøre med, må bare leve med det. Sant skal sies tho, det er irriterende når det blir så ille som idag, da jeg satt fast i en vegg, uten å kunne gjøre NOE som helst. (Ja, jeg brukte /stuck, relog, path of asura osv.)
Vel, hvis jeg husker rett etter alt styr så lurte gutten på om han burde prøve det i steden for wow? Og svaret er imo "Ja" jeg har vært en hardcore wower i rundt 3 år. Og jeg angrer ikke på at jeg byttet. Hele AoC er bygd på PvP da. Mens WoW var bygd på PvE.
Ga opp AoC etter et par harde netter fra 1-30 som barbar i helga.
Tror jeg legger det på hylla foreløpig, er rett og slett for mye bugs og glitches til at jeg tør å kalle det spillbart. Kjenner jeg Funcom rett, blir det ikke bra før om et år eller to, som med AO.

I mellomtiden får man fullføre Sunwell Plateau (to igjen).
Sist endret av zpn*; 26. mai 2008 kl. 22:31.
Sitat av magnarL
Du har prøvd Warhammer Online? Hvor da? Beta?
Vis hele sitatet...
Warhammer Online er i beta fasen, så det er ganske opplagt at han har spillt beta .

Må forresten anbefale den betaen, den største buggen for øyeblikket er att noen mobs er "stucka" i retrete. Dette gjør at du ikke kan drepe de, så hvis det er viktige mobs er det ett helvette.
Sitat av Noes
Mente produseren sa at de hadde kjørt beta testing i et år eller noe. Alle spill (i alle fall online spill) har bugs i begynnelsen.
Vis hele sitatet...

Fullstending klar over dette, les hele innlegget så forstår du hva jeg egentlig mener kanskje.


Skal forsøke å forklare litt bedre om du ikke forsto helt, jeg mener at det er vesentlige ting i spillet som gjør at det blir en skam og gi ut ett spill som har så mye vesentlige feil, bare for å opprettholde utgivelses datoen..

Ikke engang "trader" systemet var iorden - Det er da altså mail system og auction house system. (bank også kanskje? )
De kunne ventet inntil "nå" da spillet er veldig mye mer slik det skal være (med tanke på at Trader systemet er fikset), men fremdeles mye feil og slikt, men det går. Spiller det fremdeles jeg, men jeg har veldig stor tålmodighet også vil jeg si.

Men som sagt gi det 1/2 års tid så blir det mye mer flyt med tanke på de meste av problemene.


Med tanke på support (Dette er mer svar til catolh ) så mener jeg at de blir litt for dårlig å ikke bli hjulpet på en release dag og dagene etter når og dersom du blir /stuck i spillet, du kan liksom ikke gjøre noe annet enn å vente..
Alt ordner seg til slutt ja, men det er jo ikke noe gøy å vente mange timer for å kunne bevege deg med din character, synes du? =)

Jeg sa bare min mening ang. hva jeg synes om dette - Vi har alle forskjellige meninger om forskjellige ting, er vel ikke nødvendig og synse og sanse mot enn annen her, vi har da ikke gitt ut spillet, vi betaler for spillet nå tross alt - Er ikke beta lenger nå
Så da synes jeg seriøst at "trader" funksjonen og en veldig brukbar løsning på ett /stuck problem er veldig viktig.. Synes ikke dere?
Funcom gjorde samme feil med AO og pga dette mistet dem faktisk mange betalende spillere, noe som igjen er litt synd for dems "bank konto" og våres spilleglede med tanke på community.


Så jeg synes bare "noen" (merk dere NOEN) vesentlige ting burde vært ordnet opp i før release - Så enkelt.

Takk for at du tok deg tid til å lese =)


Cohn..
Sitat av Cohn
Med tanke på support (Dette er mer svar til catolh ) så mener jeg at de blir litt for dårlig å ikke bli hjulpet på en release dag og dagene etter når og dersom du blir /stuck i spillet, du kan liksom ikke gjøre noe annet enn å vente..
Alt ordner seg til slutt ja, men det er jo ikke noe gøy å vente mange timer for å kunne bevege deg med din character, synes du? =)
Vis hele sitatet...
Alt for ikke å ta teleport (soulstone) tilbake til byen du har bindet deg til? Tar deg 10 sekunder. I hvertfall det jeg har brukt å gjøre, når jeg virkelig setter meg fast.

Som regel skyldes det at jeg prøver å hoppe inn i steder det absolutt ikke er meningen å gå
Sitat av Restyle
Alt for ikke å ta teleport (soulstone) tilbake til byen du har bindet deg til? Tar deg 10 sekunder. I hvertfall det jeg har brukt å gjøre, når jeg virkelig setter meg fast.

Som regel skyldes det at jeg prøver å hoppe inn i steder det absolutt ikke er meningen å gå
Vis hele sitatet...

Hehe ja, selvsagt forsøkte jeg dette, men hver gang hjalp ikke dette.. Er jo ikke helt dum da! =)

edit: La meg også tilføye at jeg var FREMDELES /stuck etter dette var gjort.. Heh..

En ting til, det var faktisk ett reelt bug problem dem hadde..

Det som skjedde par av gangene jeg var /stuck var at jeg var i en fight og spillet crashet helt plutselig og da jeg logget inn igjen var jeg død - Med andre ord jeg kunne ikke se min char lenger den var blitt usynlig og jeg kunne ikke bevege meg.....

Håper dette hjalp Og en ting til; ser du skrev " (Soulstone.)" Tror det kalles Heartstone dersom du henviser med teleport fra WoW
Sist endret av Cohn; 29. mai 2008 kl. 01:26.
Har ikke spilt age of conan, men har spilt wow. Alikevel ville jeg nok valgt Age of Conan hvis jeg hadde valget mellom de to. For det første er Age of Conan mer dystert og mer "voksent", age of conan er i større grad basert på PVP, og det er noe jeg liker svært godt. Faktisk det elementet av mmorpgs jeg liker best.

Foreslår at du ser filmer fra begge spillene, og sammenligner spillene selv, det er du som vet best hva du vil ha.
Sitat av nidhogg
Har ikke spilt age of conan, men har spilt wow. Alikevel ville jeg nok valgt Age of Conan hvis jeg hadde valget mellom de to. For det første er Age of Conan mer dystert og mer "voksent", age of conan er i større grad basert på PVP, og det er noe jeg liker svært godt. Faktisk det elementet av mmorpgs jeg liker best.

Foreslår at du ser filmer fra begge spillene, og sammenligner spillene selv, det er du som vet best hva du vil ha.
Vis hele sitatet...

Hei, slik jeg ser det; har trådstarteren allerede begynt å spille AoC.
Men han setter nok sikkert pris på svaret, selv om han ser ut til å være "utestengt" hehe
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har spilt aoc en stund nå og jeg digger det Har en ranger 29 og en ToS lvl 27. Jeg syntes ranger var kjedelig så starta healer. Jeg syntes ale burde prøve det det er drit gøy man må bare komme inn i spille og skjønne det.

For de som ikke har prøvd det: GLED DERE!!
warhammer beta? hvor kan man signe opp? open beta?
leita, fant ikke noe=(
Sitat av Panini
warhammer beta? hvor kan man signe opp? open beta?
leita, fant ikke noe=(
Vis hele sitatet...
Jeg ville iallefall sett på en trailer og tenkt meg nøye igjennom før jeg signa opp på det - for meg virka det ut som en barnslig versjon av WoW.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Aoc lett.