Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 694
Hei alle sammen! Jeg så gjennom spillhylla på Spaceworld denne
uka for å se om det var noe "bra" der. Jeg fant 2-3 spill som jeg likte; i
samme sjanger som Call Of Duty 4 tror jeg. Men det er en spesiell
ting jeg ønsker og det er: Når noen skyter på/ettermeg vil jeg høre kula fyke forbi meg siden jeg har 5.1 høytallere,
burde jeg høre det på enten min høyre eller venstre side. Det er
kanskje for mye å kreve av et spill, men håper det finnes.
Hva med Fallout 3? Vet desverre lite om spillet, men har hørt mye skryt om det.
Om det innebærer effektene du ber etter vet jeg heller ei.
Fallout 3. jeg spilte første spille i serien der når det kom ut og skjønte ikke bære av det men har hørt mye om det selv og tenkte å prøve litt... men må da finnes noe annet og?
Litt vanskelig å finne ut om kulelydene i et spill er laget i surround. kan ikke tenke meg at du får slik informasjon av å lese på spillesken ivertfall. Må nok bare prøve og feile til du finner det perfekte spillet. Viss du forøvrig ha spill med gode lydopplevelser vil jeg anbefale COD4 og Mass Effect.
Crysis/Crysis Warhead, Cod4, Mass Effect, Far Cry 1/2,

Bioshock, kanskje ikke helt i den sjangern du ser etter men absolutt et spill og sjekke ut =)
Sist endret av Hightime; 16. november 2008 kl. 17:22.
Cod World at war er nettopp ute.
Du burde sjekke det ut, storfornøyd her, med unntak av at masterserverne har problemer litt VEL ofte
Stalker - Clear sky kom ut for litt sia, etter min mening har den litt problemer med bugs, men kommer det en real patch så er det et dritfet spill