Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 808
Hver gang jeg skal inn på en server enten på CS:Source eller 1.6, så må jeg igjennom en masse unødvendig nedlasting før jeg kan komme inn på serveren. Når jeg mener unødvendig, så mener jeg alle disse helvettes musikk filene som tar evigheter å laste ned og man får aldri bruk for dem uansett. Nedlastinger som maps og admin innstillinger er jo greit, siden det er jo nødvendig, men alt det andre ubrukelige filene liker jeg ikke.

Er det noen måter jeg kan stoppe dette? Mener at det skal være en command du kan skrive inn i console for å fjerne dette.

Takk for svar
Kan vel alltids slå av nedlasting men tviler litt på at du får komme inn på serveren...
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av fomox Vis innlegg
Kan vel alltids slå av nedlasting men tviler litt på at du får komme inn på serveren...
Vis hele sitatet...
Men er det ikke en command for bare musikk filer?
Lag en fil med navn autoexec.cfg i \der du har spillet\Steam\steamapps\brukernavn\counter-strike source\cstrike\cfg

Innholdet skal være:

cl_downloadfilter "nosounds"
Sist endret av meitemark; 11. november 2008 kl. 23:39.
ah nice. Pleier aa laste ned masse shitty lydfiler for hver nye server jeg joiner. Takker. KP til meitemark.