Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2119
I og med at russetida kommer snart.. (går siste året på ungdomsskolen: dvs. orangeruss) anyway: Tips og info om rusmidler som er lett å få tak i og "lovlige" ?? + ..off-topic da, men artige ting å gjøre i russetida??
Better than thou.
Orangeruss? Er det no nytt liksom..? Aldri hørt om før.
Hørtes jalla ut.. Man er ikke russ før man er ferdig med vgs..
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Å være russ når du er ferdig på ungdomskolen? Det høres jo tragisk ut...

Hiv innpå noe pepper
Trådstarter
..oki ..her var ikke spørsmålet om man er russ etter ungdomsskolen eller ikke.. se hva jeg skreiv da!! men ettersom at dere spør så er det slik at vi her oppe i nord har hatt russ etter ungdomsskolen i laaaang lang tid og det er ikke dødt! Så.. tilbake til spørsmålet?
Er slik her i "vest" også

Gode gamle 96% bebeh...
hihi jeg og var "babyruss". morsomt å ha krig meg rørussen. masse egg, vannbalonger, stinktbomber...+flatfylla
terrorisere russebiler. ja så mye faenskap du vill...
btw, ska du først ta med deg bræinnvin ut et sted der du kan risikere å møte på purken, burde det i allefall ikke være mer enn 60%! trur faktisk det er narkodom på alt over det... correct me if im wrong...
I russetiden er det vel egentlig kun alkohol som gjelder, men i store mengder
Opprinnelig postet av Bangar
btw, ska du først ta med deg bræinnvin ut et sted der du kan risikere å møte på purken, burde det i allefall ikke være mer enn 60%! trur faktisk det er narkodom på alt over det... correct me if im wrong...
Vis hele sitatet...
stemmer det.... dvs jeg var narkoman (spansk druebrennevin 96%)...
Opprinnelig postet av tkddude
I og med at russetida kommer snart.. (går siste året på ungdomsskolen: dvs. orangeruss) anyway: Tips og info om rusmidler som er lett å få tak i og "lovlige" ?? + ..off-topic da, men artige ting å gjøre i russetida??
Vis hele sitatet...
kjøp deg noe muskattnøtt
http://www.erowid.org/plants/nutmeg/nutmeg.shtml

ELLER:

drikk øl
russetiden er SLITSOMT!! vi hadde dåp på fredag og jeg har vært på fylla siden det.. jeg er helt ødlagt nå og det verste av alt er at det egentlig ikke har starta...
hahaha.... ungdomskoleruss...... spleiser dere på RusseMoped da?
Jeg bare håper bare på å få magen i orden til mai

mai = årets fyllemåned:
27. april = fyll
4. mai = fyll
16. mai = fyll
17. mai = fyll(kanskje)
24 mai = fyll


Øl er nok det beste jah Carlsberg bebeh
Trådstarter
fikk ikke svar på det jeg lette etter..men men arti blirè uansett
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Nå skulle'n vært russ igjen ja. det er sabla surt å se folk løpe rundt i dressen og ha det gøy, menmen, jeg har grisenoia for russetida, for dama er russ....skulle en hyra inn privatdetektiv mon tro......hmmmmm