Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 4235
Jeg ble utestengt i 2 dager for å ha uttrykt mening som tydeligvis ikke er politisk korrekt og har stirret opp litt butt-hurt blant noen av moderatorene her.

Det er visstnok ingen synlig liste over moderatorer (som jeg har funnet) og personen som utestengte meg hadde ingen baller til å sende meg en melding om det.

Ble rett og slett utestengt i all hemmelighet for å ha hatt meninger og ordlag som ikke passet personens psykiske lidelse (ie: tankegang)


Bare lurer på hvorfor
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Det var rett nok ikkje eg som utestengte deg, men du kan godt få grunnen.

Nesten hver dag jeg våkner i dette stalinistiske landet ledet av en 140cm høy Kineserer ved navnet Lan og hennes kåte friend-with-benefits Sir. Tåkefyrste Støre.
Vis hele sitatet...
Eit rasistisk, totalt usakleg innlegg er faktisk slikt vi ikkje vil ha på nFF. Reine personangrep og rasisme kan du ta andre plasser. Grunnen er enkelt og greit at det ikkje tilfører ein dritt matnyttig.

Liste over crew finn du lenke til nederst på kvar einaste side på forumet.
Sist endret av vidarlo; 3. juli 2017 kl. 08:02.