Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 3279
Anonym bruker
"Imponert Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!
Jeg kjøpte 1g Emma av en kompis her om dagen, for jeg og kjæresten har tenkt å droppe sammen. Hun har aldri gjort det før, og jeg vil jo at hennes første gang skal være så bra som mulig!
Jeg er litt mer erfaren, og "elsker" det. Kjenner igjen "symptomene" jeg får (kjeven går, tennene hakker, jeg mumler litt, blir superkåt, klarer ikke å komme av runking og får liten penis, eier ikke matlyst, også snakker jeg jo masse med alle og blir kjempeglad og alt er fint og flott og sånn).

Dro til en kompis som har vekt for å måle det opp, og delte det litt med kompisene (2stk) som var der. De tok et dropp hver og snorta litt (usikker på hvor mye de tok). Jeg fikk tok et lite dropp (ca 100mg), men må også si jeg snorta bittelitt dagen før, ca 0.25mg og fikk litt effekt etter en god stund. Lå hjemme i senga og stønna og kledde av meg og hadde det ganske godt! Superkåt
Doserte og delte opp før noen fikk noe inn, så jeg hadde klart til meg og dama. En 200mg, to 150 og tre på 100.
Planen er at jeg tar 200, så starter hun med 100, så booster jeg med 150, som jeg tenkte å dele opp i tre for å snorte. (hvis jeg eller hun kjenner det blir "nødvendig") og ellers er boosterne de to siste på 100.

Etter en time forteller han meg at han tror den var godt utblanda med speed. Han sa han ikke kjente noe særlig, og fikk liksom ikke den rusen man får av Emma. Jeg kjente ingenting når han sa det, men ca. 15 minutter etter det fikk jeg bittelitt kjevegang, men mest gnissing av tenner (høyre til venstre, ikke noe "tygging"). Også de vanlige jeg får: Liten penis, kåt og åpen mot alle! (Prøvde å si hei til noen når vi gikk tur, det ville jeg jo aldri gjort ellers)

Nedturen var vanlig Emma-nedtur for meg: jeg ble trøtt og la meg ned for å sove. Følte meg ikke noe dårlig eller noe, bare sløv, ikke noe trist eller deppa.
Dagen etter har jeg ikke følt noe effekter. Har spist godt, ikke vondt i tennene eller kjeven, har sovet godt og alt er greit. Som om det aldri skjedde!



Er det noen tegn jeg burde se etter for å sjekke om det er veldig mye blandet ut? Er kanskje mye informasjon her som motsier noe i hulter og bulter, men jeg prøvde så godt som jeg kan.
Er vanligvis glad i å gamble, og hadde det ikke vært for at kjæresten min skulle ta samme greia hadde jeg neppe brydd meg like mye som jeg gjør, for vi har gode kontakter.

Er for øyeblikket på utkikk etter testkit for å være helt sikker, men hvis jeg finner ut før jeg får i kit at det er mye speed eller noe annet dritt i det, så kaster jeg det.
Eneste måten du kan vite sikkert er selvfølgelig å teste det. Jeg ville ikke gitt det til dama om det er utblandet med mye speed og det er første gangen hennes. Da er også 100 mg litt lite kanskje, og du vet jo ikke hvor mye prosent som er ren molly. Selg det videre eller ta det en annen gang det ikke er så nøye, også skaffer du ren molly til deg og dama.

Kjevegreier får du av speed også, og egentlig kun ved for store doser molly. Matlyst mister du selvsagt også på begge deler. Empati mangler det kanskje mindre av på speed, mens kjærligheten er større på molly! Får lettere angst av store doser speed egentlig.
Sist endret av kn^tte; 10. april 2017 kl. 18:19.