Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1668
Jeg har gjort en stor tabbe med å ha denne kontoen, jeg har en annen som jeg bruker på freak.no. Jeg vet dere ikke sletter kontoer men det hadde gjort uka mi om denne kunne slettes. Jeg har skrevet en del ting som folk pirker på meg for. (for eksempel rap) Og det har skapt mye uggenhet for meg i det siste..

Har prøvd å sende mail til Freak for to måneder siden men fikk aldri svar.
Lykke til. Håper det ordner seg for deg.

Når det er sagt så er det ihvertfall ingenting
i post historien din som et verdt å skamme seg over,
så ikke ta det så alt for tungt!
Dersom den ikke blir sletta, men hensikten din bare er å forsvinne så husk at du kan gjøre en del ting for å bli glemt raskere. Du kan fjerne all informasjon på profilen din - avatar, tittel, signatur, Bosted, etc. - det ligger ganske mye om deg her. Deretter kan du bytte nick. Det må du også be admins om å gjøre, men det er en forespørsel som normalt innfris. Du har i skrivende stundt under 50 innlegg og det finnes tusenvis av inaktive profiler, så hvis du gjør det overstående og slutter å bruke profilen vil det neppe ta lang tid før du er glemt.
Takk for det Neptunia!

Skal gjøre de tingene du skrev myoxocephalus visst dette ikke ordner seg Takk!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg vil referere deg hit: FAQ om sletting av brukere.