Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3636
Jeg skal være med en gjeng kompiser til Hove i år, for første gang. Vi tenkte da å kjøpe en god del polsk øl av noen kontakter vi har i byen, men lurer på hvordan det er å ta med det til festivalen? For man kan jo ha med medbrakt drikke til campområdet, right? Og vil vaktene, eller mulig politi som patruljerer, stusse på at vi sitter å drikker polsk øl?

Noen som har tatt med dette før?
Sitat av oksekidd Vis innlegg
For man kan jo ha med medbrakt drikke til campområdet, right?
Vis hele sitatet...
Yup.



Kilde: http://www.hovefestivalen.no/camping/tips-regler/

Og jeg tviler på at de bryr seg om hvor ølet er fra, har ikke hørt om vektere som er ølrassister akkurat.
Sist endret av Turbolego; 9. juni 2014 kl. 23:26.
Sitat av oksekidd Vis innlegg
Jeg skal være med en gjeng kompiser til Hove i år, for første gang. Vi tenkte da å kjøpe en god del polsk øl av noen kontakter vi har i byen, men lurer på hvordan det er å ta med det til festivalen? For man kan jo ha med medbrakt drikke til campområdet, right? Og vil vaktene, eller mulig politi som patruljerer, stusse på at vi sitter å drikker polsk øl?

Noen som har tatt med dette før?
Vis hele sitatet...

På campen kan du vel det mener jeg. Det er på festivalområdet du ikke kan ta med. Kan aldri tenke meg at det blir noe problem på campen. Det er vel andre ting snuten er mer opptatt av en å se hvilken øl dere drikker.

Uansett så kan dere jo bare ta med en diger kjølebag/cooler som dere fyller med isblokk og øl. Så har dere leskende kald øl og ingen ser hvor mye polsk øl dere har :-)
Florerer av utenlandsk øl/alkohol på alle norske festivaler, så tror ikke det er noe problem

Tror uansett de prioriterer drugs fremfor andre ting.
Sist endret av KjellFresh; 10. juni 2014 kl. 03:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Man får kjøpt polsk øl i daglivarebutikker, så hvorfor skulle det være noe problem å ta det med?
Sitat av TroNnY Vis innlegg
Man får kjøpt polsk øl i daglivarebutikker, så hvorfor skulle det være noe problem å ta det med?
Vis hele sitatet...
Han tenker sikkert på polskt sterkøl med høgare alkohol-prosent en vanlig øl som ein får kjøpt i norge. Han lurte vell sikkert på om det er lovlig eller ikkje å ha med.
Sitat av mo66y Vis innlegg
Han tenker sikkert på polskt sterkøl med høgare alkohol-prosent en vanlig øl som ein får kjøpt i norge. Han lurte vell sikkert på om det er lovlig eller ikkje å ha med.
Vis hele sitatet...
Står ingenting om alkoholprosent i reglene til hove jeg fant ivertfall, bare om mengde og alder: http://www.hovefestivalen.no/camping/tips-regler/

For store mengder alkohol, sigaretter o.l. – mer enn for personlig bruk, og alle under 18 år i besittelse av all form for alkohol er forbudt.
Vis hele sitatet...
Dersom trådstarter er redd for at noen skal se hva slags øl h*n drikker, finnes det "beer sleeves":

Sitat av mo66y Vis innlegg
Han tenker sikkert på polskt sterkøl med høgare alkohol-prosent en vanlig øl som ein får kjøpt i norge. Han lurte vell sikkert på om det er lovlig eller ikkje å ha med.
Vis hele sitatet...
Man kan få det meste av øl bestilt på polet, så er alltid en mulighet for at det er kjøpt i Norge Men ser hva du mener
Hadde med 2 brett med polsk smuglerøl til hove i fjor. Vaktene passer bare på at du oppfører deg og at du ikke smugler ølen videre inn på konsert områdene. Ellers er det bare å kose seg med god kald sterkøl smugla fra polen. Skål