Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1292
Hei freak har et lite problem med loadinga på spillet, når jeg starter det opp funker det fint til jeg skal loade meg inn på spillet. da loader det bare.. kommer ikke inn! noen tips ?
La-Li-Lu-Le-Lo
Sixer's Avatar
19 4
Hvilken platform dreier det seg om?
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Hvis det dreier seg om Skyrim på PC så anbefaler jeg deg å reinstallere.
Monax's Avatar
Trådstarter
53 7
jeg spiller på Ps3, det har lagget en del i det siste.
Av beste sort!
Kålroten's Avatar
PS3 har så utrolig mye problemer med Skyrim, (og Bethesda spill generelt virker det som), så jeg har nesten gitt opp der. spillet fryser f.eks. når du beveger karakteren din under vann i den nyeste patchen.
Hvis du plages med frys når karakteren din rører vann, må du gå på "lagret datatjeneste" (elns) på ps3 menyen, og slette filene som heter "Skyrim" og "Skyrim Patch"/"update". Dette virket for meg, og det sletter ikke noen av savefilsene dine.
Monax's Avatar
Trådstarter
53 7
Sitat av Draugen Vis innlegg
Hvis du plages med frys når karakteren din rører vann, må du gå på "lagret datatjeneste" (elns) på ps3 menyen, og slette filene som heter "Skyrim" og "Skyrim Patch"/"update". Dette virket for meg, og det sletter ikke noen av savefilsene dine.
Vis hele sitatet...
Jeg får prøve dette, så får jeg håpe det blir bedre
Husker ps3 min fikk isues med skyrim etter 4-5 timer i strekk, da måtte den skrus av og ut i kulde en halvtime.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Prøv å slette og så reinstallere spillet. Hvis ikke det funker så mu du nok slette spill dataen din også.
Det er vel kjent at save fila til skyrim, hadde problemer med å holde en u-komisk størrelse etter et par timer spilling.
Noe som igjenn kan gjøre at spillet blir u-spillbart..!

Oppdater spillet å PS3 så går det nok bra..!
Tror jeg har spilt skyrim sju timer fra jeg kjøpte det. Jeg har ennå ikke hat noen andre problemer at jeg setter meg fast mellom steiner
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av Prompdompap Vis innlegg
Tror jeg har spilt skyrim sju timer fra jeg kjøpte det. Jeg har ennå ikke hat noen andre problemer at jeg setter meg fast mellom steiner
Vis hele sitatet...
Sju timer i Skyrim er da ingen verdens ting. Ting begynte å lagge for meg etter rundt 30-50 timer (PS3), men ble av en eller annen merkelig grunn bedre når jeg nærma meg 100. Hadde oppunder 200 timer sist jeg sjekka, da var det forholdsvis greit å spille. Vet ikke hvordan de nyeste patchene har påvirka alt dette.