Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 951
Visste ikke helt hvor jeg skulle poste denne tråden.
Men nå har det seg slik at for noen dager siden følte jeg meg ganske trett/sliten, så jeg tok 3 jern piller (resept) som jeg fant liggende som jeg brukte før pga blodmangel. Og det merkeligste var at jeg opplevde noe særdeles uvant den natten. Sov ikke hele natten, og kaldsvettet og var - livredd -. Jeg fikk en trengende følelse av at nå ble jeg gal. Tankene omstokket huet så inni helvete at jeg ikke klarte å roe meg ned til å sove. Dette minnet ganske mye om et angstanfall, men har ikke angst da (håper jeg). Men dagen etterpå var jeg helt normal igjen. Jeg lurer på hva som skjedde egentli. Det var helt freaky.

Det stod at doseringen var 1 tabelett morgen og kveld.
Hørtes ut som du har fått en lett forgiftning... Skal ikke kødde med mineraler som jern hvor kroppen skal ha minimale mengder...
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Dersom du har underskot på jern så vil du ha underskot på dei raude blodlegema, som transporterer oksygen. Ved å få meir oksygen rundt i kroppen vil du føle deg sprekare, men du vil ikkje få ei rusvirkning ettersom kroppen er rimelig god på regulering av oksygenet.

Det er mest sannsynleg ei heilt anna årsak enn jernet.
Visste ikke helt hvor jeg skulle poste denne tråden.
Vis hele sitatet...
Under Rusmidler?