Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1467
Lager min første tråd, har ikke peiling på om dette er riktig plass å poste men håper en med peiling flytter den om det er feil. Anyways, noen som har peiling på hvordan dette lages?

Video 1
Video 2
Video 3
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Dersom du leser på wikipedia finner du ut at potetmjøl og vatn i passelig blanding er fint til å lage væske som ikkje oppfører seg som newton forutsa.
Vaniljesaus. Så en gang en fyr som fylte et helt basseng med det, og løp over, akkurat som filmene på youtube.
http://www.google.no/search?hl=no&q=...S%C3%B8k&meta=

Altså (direkte oversatt): Bland maismel og vann til du får en sirupaktig blanding.


Tested and clared: Maizena og vann blir samme greia som i de youtube filme. Men bruk mye vann viss du finner på å skylle det ned i vasken. Tror ikke det er noe å bli begeistra for som det setter seg i avløpet...
Sist endret av eXpergefacio; 26. mai 2007 kl. 21:29.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Laksefiskeren
Lager min første tråd, har ikke peiling på om dette er riktig plass å poste men håper en med peiling flytter den om det er feil. Anyways, noen som har peiling på hvordan dette lages?

Video 1
Video 2
Video 3
Vis hele sitatet...
Morn, jeg og kjæresten lagde dette en gang. Eneste du trenger er en boks maisstivelse og vann, du blander dette sammen (sånn passe likt av hvert) og så har du stoffet.