Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1600
Meg og min venn tok lsd i dag for første gang. Vi delte en 200ug blott i 10ml vodka og tok halve hver. Jeg tok faktisk litt mer. (5ml på meg og 4 på henne) har følt litt «kroppshøy» men det er som om jeg hadde tatt et musedrag av noe dårlig hasj. Mens hun såg masse rare ting og snakket masse tull.
Det er nå gått 5 timer siden vi tok det. Hun begynte å føle ting sirka 3-4 timer etter.
Hvorfor er det så stor forskjell mellom oss? Burde jeg ta mer?
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
IKKE TA MER

Bruk heller denne kvelden til å ta ekstra godt vare på henne og i morgen har du hele dagen til å tenke på hva du likevel fikk ut av kvelden <3
Takk! Jeg skal ikke ta mer, men tror ikke jeg har fått noe utav denne kvelden siden jeg føler meg helt edru

Men noen som vet hvorfor det skjedde? Og jeg har muligheten til å gjøre det neste uke, siden jeg ikke kjente noe, vil toleransen fortsatt være høy?
Sist endret av Ikarozsucks; 16. februar 2019 kl. 21:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det tar ikke 3-4t før LSD fungerer.
Du har nok fått en blotter med noe annet på, så om du har flere - kast dem.
Hun sier nå at hun kjente det etter to timer jeg bare merket det ikke på henne før 3-4 I guess

Jeg har og testet den
Sist endret av Ikarozsucks; 16. februar 2019 kl. 22:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Ikarozsucks Vis innlegg
Hun sier nå at hun kjente det etter to timer jeg bare merket det ikke på henne før 3-4 I guess

Jeg har og testet den
Vis hele sitatet...
LSD kommer gjerne snikende på etter 10-40min.
Har du testet den med Ehrlich?

Bruker du noen medisiner?

En annen mulighet er jo såklart at lappen var svakere enn 200ug og vennen din er litt ekstra sensitiv.
Sist endret av SkammeligNykter; 16. februar 2019 kl. 22:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg tror jeg fant ut hva som har skjedd. Vi blandet vodkaen ut i appelsinjus, men det tok litt tid fra vi helte min dose til vi drakk det. Hennes dose var ganske med en gang. Så var nok sikkert jusen som ødela min dose.
Husket dere å riste løsningen godt og gi stoffet tid nok til å fordele seg i løsningen?
24 timer og ristet den jevnlig utover den dagen