Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 2996
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk tilbud om en modell jobb i begynnelsen av november, takket ja og skulle få beskjed når det nærmet seg. Fikk beskjed idag at shooten er om 1 uke og det betyr at jeg må mest mulig ned i vekt, spiser allerede under anbefalt kcal og er ganske aktiv. Noen som vet om noe drugs jeg kan ta eller noe slanke piller jeg kan kjøpe på apoteket som faktisk fungerer? Har ikke tilgang på speed dessverre
Det er vel like viktig å se frisk og sunn ut, som å se tynn ut som modell vel? Pass på dette. For min del så tyr jeg til økte mengder kaffe og snus dersom jeg går tom for mat på jobb.
Vet ikke om du inkluderer adhd medisin i "speed", hvis ikke så fungerer det fett!
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Adhd medisiner reagerer jeg dessverre ikke på. Kaffe liker jeg ikke, men har gått en snus i det siste for å "dempe" suge etter mat
Du kan stramme opp kostholdet ditt og fint klare å komme i grei form på en uke om du gjør ting riktig - proteinsparende modifisert faste vil fungere fint for å rekke dette om du har et greit utgangspunkt.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kan legge til at jeg også har erstattet mat med lett brus. Litt irriterende at jeg ikke fikk lengere varsel da kravet er at jeg skal være ganske slank. Er slank fra før men vil gjerne ned litt til. Er en "voksen" shoot så vil selvfølgelig se så bra ut som overhodet mulig!!
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anavar, piller som øker forbrenning. Du raser ned ivekt. Får hard muskelpump. Damer kan ta de også, lav testo.
Å 'rase ned' i vekt på ei uke gjør du aldri. Glem det.
Skal du veies eller taes bilder av?
Skal du veies så kan du la være å spise ei uke. Ingen dør av det.. Og skal du ned i vekt gjelder det å få vekk vannmengden, noe du kan konsentrere deg om det to siste dagene før veiing.. Ned på minimum vanninntak i to dager går også greit.
Skal du derimot fotograferes så spis som vanlig, hold deg litt i ute-aktiviteter de siste par dagene for å få en fresh glød. Tror nok du gjør deg bedre på bilde da!
Lykke til!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Adhd medisiner reagerer jeg dessverre ikke på. Kaffe liker jeg ikke, men har gått en snus i det siste for å "dempe" suge etter mat
Vis hele sitatet...
Har du tatt nok da?
Meget lavt karbo, fett, sukker inntak. Løp gjerne 2/3 ganger om dagen. Løp inn i badstuen med genser/flis. Du får ikke gjort så himla mye på en uke

Om du tar Kontakt kan jeg veilede deg frem til shooten. Da jeg er utdannet personlig trener og b.sc i idrettsvitenskap
Sist endret av GodMorgenJuice; 7. februar 2019 kl. 22:56.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøvd fat burners?
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er lissom ikke snakk om sykt mange kilo, er som sakt ganske slank men vil bare miste litt til før shooten som er om en uke.
Har tatt nokk ritalin ja, men mistenker at jeg har adhd så sikkert derfor jeg ikke får det til og fungere :/
Går på fat burner og har gjort det en stund
Hva kan du om vanndrivende midler?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har tatt nokk ritalin ja, men mistenker at jeg har adhd så sikkert derfor jeg ikke får det til og fungere :/
Vis hele sitatet...
Det fungerer fint på en med ADHD også, i verste fall så kan det hende du må ha bitte litt mer. Så om det ikke fungerer på deg så er det noe helt annet enn adhd som er grunnen.
Det er ganske selvsagt å være obs på å spise under det man trenger noen dager i forveien av slike modell-oppdrag.
Er det lov å spørre om vekten og høyden din? Er ikke sikkert du trenger å bekymre deg for mye.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er 170 høy og ca 75kg!
Tatt ritalin to ganger, åpnet kapselen, knuste "krystallene/glasset/kulene" og droppet det i rizle papir. Tokk ca 3 stk. Eneste jeg merka var at jeg begynte å små svette men ble veldig skuffet da rusen ikke blei som ønsket
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sorry men det finnes ingen quickfix når du har såpass lav tid. Kanskje du kan google litt fram hvordan kroppsbyggere kommer i sceneform. Dvs kutt endel mat, drikk mye vann. Kom deg i ketose fort, og heller spise karbohydrater på shoot- dagen.

Angående mat ville jeg holdt meg til noe kylling og mye grønnsaker de neste dagene for å holde næringen i sjakk.
google water fasting. Enkelt og greit: bare drikk vatn. Så lenge du har fett kroppen kan forbrenne vil du ikkje miste muskelmasse og du går enkelt ner 4-5 kg på ei veke.
Har du ikkje prøvd fasting før vil dei første 2-3 dagene være fæle, men når kroppen er tilvendt keto vil sultfølelsen forsvinne og du får faktisk meir energi.

Har sjølv prøvd 4x 1veke faster det siste året.
Sitat av Sofakongen Vis innlegg
google water fasting. Enkelt og greit: bare drikk vatn. Så lenge du har fett kroppen kan forbrenne vil du ikkje miste muskelmasse og du går enkelt ner 4-5 kg på ei veke.
Har du ikkje prøvd fasting før vil dei første 2-3 dagene være fæle, men når kroppen er tilvendt keto vil sultfølelsen forsvinne og du får faktisk meir energi.

Har sjølv prøvd 4x 1veke faster det siste året.
Vis hele sitatet...
Så klart vil du gå ned i muskelmasse.
Ketose krever fett gjennom maten for å utvinne eget fett på kroppen til ketoner.
Capsicum, no joke. Spis chili rett før og under en treningsøkt og du vil forhøye hjerterytmen ganske mye, som igjen fører til flere forbrente kalorier. Du må spise nok til å bli "rusa" og fylle på med ny etter 15-20 minutter og det kommer med sine egne bivirkninger, men det gjør det meste.
Sitat av EnFyr83 Vis innlegg
Capsicum, no joke. Spis chili rett før og under en treningsøkt og du vil forhøye hjerterytmen ganske mye, som igjen fører til flere forbrente kalorier. Du må spise nok til å bli "rusa" og fylle på med ny etter 15-20 minutter og det kommer med sine egne bivirkninger, men det gjør det meste.
Vis hele sitatet...
Så, litt som å trene intervalltrening uten å trene intervaller. Hm, takk for meg.
Beste måten å gå ned på, er naturligvis å kutte i alt som heter kalorier. Få i deg absolutt minimum for å fungere. Spis riskaker for å fylle opp.

Å trene øker forbrenningen, og dermed også vektnedgangen.

Lettbrus er minst like ille som vanlig brus, så drikk vann, ikke brus.

Har du høy vannprosent i kroppen, så kan en midlertidlig fix være å få i deg mye koffein og alkohol. Men det gjelder isåfall kun dagen før. Siden du må hydrere deg fort etterpå.
Mange rare svar her inne.. ketose er beste løsningen, altså karbounderskudd (under 5) og rikelig med proteiner og grønnsaker med lite karbs. Drikk også mye vann. Hold deg unna riskaker, de inneholder mange karbohydrater.
Den beste og mest logiske løsningen er selvfølgelig å faste. Vannfaste i 5-6 dager.

Det er faktisk utrolig sunt for deg og.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg driver med kroppsbygging, og har lang erfaring med å spisse formen inn mot konkurranser. Dersom målet ditt er å se slankest mulig ut er vann og karbohydratinntaket din beste mulighet med så kort tid igjen. Ett gram karbohydrat binder ca 4g vann i kroppen. Vet ikke hva du spiser idag, men ved å kutte ned karbohydratene til et minimum slipper du fort 2-3kg i bare væske i løpet av en uke. Når jeg sier minimum så snakker jeg om torsk og brokkoli til frokost, lunch, middag og kvelds. Dette er gørrkjedelig og grusomt, så du må da vurdere hvor viktig det er for deg å se slankest mulig ut. Kutt ut ALT salt to dager før shooten, slutt å drikke vann 24 timer før shooten, og drikk en halv flaske tørr hvitvin kvelden før.
Du kan jo prøve og gå ned i vann-vekt sånn som boksere gjør, noen av de klarer og gå ne opp til 5 kilo på en uke