Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1006
Anonym bruker
"Sjuk Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
vurderer å ta en 2mg rivotril sammen med noen zolpidem for å få ei god natt søvn nå i helga. på Zolpidem alene er jeg lys våken etter 4 timer. (,tankeskjør) for tiden. Dette skal ikke være noe problem eller?: jeg vet ikke engang om rivotril er sovndyssende
Anonym bruker
"Sikker Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rivotril er ikke benzoen kjent for å være god til søvn. Alprazolam, Diazepam, Lorazepam eller Nitrazepam er mer bedøvende.

2mg er også en stor dose. Og med tanke på halveringstiden vil du være påvirket dagen derpå.
Anonym bruker
"Sjuk Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Men er det noen bivirkninger av Rivotril dagene derpå? Tenker da om jeg tar det en gang i mnd f.eks. Jeg har generell angstlidelse og går på cipralex også. Rivotril er ikke av lege. Stiilnoct får jeg en sjelden gang. Men jeg er ikke fornøyd med de. De funker til p sovne, men ikke natten igjennom når jeg har det som værst. Er ikke ute etter rus egentlig, men har ingenting imot om det gir meg en liten rus. Har tidligere prøvd remeron. Det likte jeg ikke. Sov lenge, men våkna opp slapp og enda mer trøtt, til tross for 10 timer søvn.
Anonym bruker
"Sikker Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Altså ingen bivirkning nei. Men jeg ville startet med en lavere dose da som nevnt 2mg er mye. en gang i måneden er heller ikke noe problem, bare vær klar over at stoffet er i kroppen din dagen derpå.
2 mg Rivotril er på ingen måte mye, det er en pille. Og det funker svært fint å sove på kombinert med Imovane skulle det i så tilfelle være enda bedre. Med tanke på "hangover", ville vært mer bekymret for Imovanen som for mange gjør at de enda er litt "sleepy-head" når de våkner. Rivotrilen har lang halveringstid, så det er ikke noe du kjenner selv, men du er nok mer snakksalig og "omgjengelig" dagen etter.
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Forsiktig med å si at en pille ikke er mye. Det kommer veldig an på person og om man har tatt andre ting i tillegg. Det er delekryss på den for en grunn.
En pille kan være mye. Nå sa jeg at en 2 mg Rivotril ikke er en voldsom dose av nevnte preperat. Jeg la også til grunn at det var Imovane og i forbindelse med søvn. Ikke at det var tiltenkt kokt sammen med heroin og ymse annet for å booste effekt.

Stemmer også at det finnes 0,5 mg rivotriler og vel bevares det kan være nok for mange det også. Ville uansett ikke vært bekymret med 1 stk 2 mg brukt til å få sove dersom man har søvn problemer.