Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1307
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg vet ikke en gang om jeg ruser meg på Imovane 7,5mg jeg tar den og blir litt salig rolig og har litt mindre grenser på hva jeg vil si eller gjøre. Bruker samme dose for medisinsk bruk. Er redd 2x7,5 imo vil bli alt for mye..

Noen her anbefalte stillnockt, er den mer potent? Er det like greit å få resept på den som på Imovane? Uttales det stillnåkt?
Uttales stillnåkt, ja. Den er mer potent mtp. virkestoff/ søvndyssende, hallusinerende effekt, men det er vanskelig å si om det er mer passende eller potent for ditt bruksområde på grunn av at du forteller for lite.
Der var jeg ikke anonym lenger men det får gå fint
Hehe
Men du undrer over ruseffekt av disse? Jeg vil si at den er nesten ikke-eksisterende, men alt er relativt.
Er mange som blander sovemedisiner med alkohol og får en rimelig snedig glede av det.
På et personlig plan har jeg aldri opplevd noen gleder ved sovemedisin. Dog skal jeg meddele at stilnoct til det er mitt valg da imovane gjør meg svært snedig.
Sitat av Jegermannen Vis innlegg
Men du undrer over ruseffekt av disse? Jeg vil si at den er nesten ikke-eksisterende, men alt er relativt.
Er mange som blander sovemedisiner med alkohol og får en rimelig snedig glede av det.
På et personlig plan har jeg aldri opplevd noen gleder ved sovemedisin. Dog skal jeg meddele at stilnoct til det er mitt valg da imovane gjør meg svært snedig.
Vis hele sitatet...
Ok.. Da kan jeg sikkert bare droppe den..
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Relevant Vis innlegg
Uttales stillnåkt, ja. Den er mer potent mtp. virkestoff/ søvndyssende, hallusinerende effekt, men det er vanskelig å si om det er mer passende eller potent for ditt bruksområde på grunn av at du forteller for lite.
Vis hele sitatet...
Hvordan kan du si den er mer potent?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg opplever mere virkning av Imovane, både ift angst og søvn. Jeg merket faktisk veldig lite av Stilnoct. Fikk ikke sove like lett som Imovane. Ser andre skriver omvendt. Tror folk opplever disse to veldig forskjellig
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Imovane er mer potent (min erfaring). 7.5mg som maksdose. stilnoct har 10mg som maksdose. Eller de som er størst tablett ihvertfall. Itilleg er halveringstiden kortere hos stilnoct.
Hvis man har angst er imovane mer beroligende i mine øyner. Jeg var overrasket over hvor beroligende de var. Funka bedre en benzo for meg.
Legen min ville heller skrive ut stilnoct til meg selv om jeg ville ha imovane.
Men for all del alle er forskjellige. Noen synes kanskje stilnoct er best.