Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2103
GodDag

Fikk en forendelse via deepweeb fra en vendor med godt rykte osv. Pakken skal være 5 piller med .... som en gratis sample.

Den skal ha blit sendt for 6-7 dager siden og har fortsatt ikke kommet...
Kan den ha blit tatt og hva da er konsekvenser?
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dvs sendt i romjula som har hatt 2 vanlige arbeidsdager... Vil nok tippe det har mest med det å gjøre.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Posten jobber så godt de kan under denne belastende tiden (masse julegaver etc), ting tar desverre tid og 6-7 (som i virkeligheten er 2 virkedager) er ikke lang nok tid for å få pakken din frem.

Post tar litt tid, der er ikke noe ekspressservice med mindre du betaler for slikt.
England ->Oslo tok nesten 3 uker her. Bestilte rett før jula. Det var brevpost
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tydelig at diverse pakker har blitt profiled i julen.. Jeg fikk iallefall 11 hentelapper for billige kina-varer på en og samme dag, nemlig idag.. Og bestillingene var godt spredt utover både november og desember, men det er iallefall helt åpenbart at posten har prioritert visse ting og helt ignorert andre ting frem til juleposten var levert..
Du kjøpte innenlands? Må faen ikke kjøpe shit fra utlandet- OM det var innenlands, så er det bare pga. Romjul som sagt, bare slapp av kompis. :')
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En venn av meg skulle få sendt noe syre i posten, pakken kom aldri frem og 6 måneder senere kom politiet.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
ER det bare meg som har hatt flaks eller hva??
I tiden 2007-2012 bestilte jeg masse grøn og brunt fra en belgisk nettside, ca 17 ganger og alt kom igjennom,

Klar over at posten kanskje har skjerpet sjekke-rutinene sine siden den gang, men for et års tid siden tok jeg opp igjen denne geskjeften, nå på DM..
Har bestilt ca 20ganger og alt har kommet hittil, 5 av de er kanskje innenlands men dog, fått brus, ketamin, lsd og bikkjebein osv fra div forskjellige land.. KLar over at en gang må nok jeg også bli sjekket men enn så lenge går det smooth...
Fikk til og med brus fra statene engang.
Eneste gangen jeg har opplevd at noe er blitt konfiskert er en gang jeg bestile somadril fra et shady apotek og ble bedt om å fremlegge resept....
Bestilte btw noe tirsdag før jul dette kom etter 3 virkdager, selvfølgelig innenlands...
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
BTW.. bestiller kanskje maks 1-2 ganger i mnd. Ved hyppigere bestillinger ville jeg nok ikke vørt like heldig
De har vel slått sammen flere postsentre nå.. Og da er det mye enklere å slippe løs en god narkobikkje.
Sist endret av TheSnowySapmi; 3. januar 2019 kl. 20:35.
Update...

Pakken har blitt tatt
Trenger litt hjelp, lager en ny tråd og linker her
Sitat av Sjokoladeogpøls Vis innlegg
Update...

Pakken har blitt tatt
Trenger litt hjelp, lager en ny tråd og linker her
Vis hele sitatet...
Bestilte du utenlands eller innenlands?
Sitat av Marriese Vis innlegg
Bestilte du utenlands eller innenlands?
Vis hele sitatet...
Innenlands

Poster ikke linken nå, men du kan finne den på førstesiden med bruk av logikk

https://freak.no/forum/showthread.php?t=308240
Sist endret av Sjokoladeogpøls; 4. januar 2019 kl. 00:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.