Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 917
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg vet at alkohol påvirker og delvis ødelegger restitusjonen hvis man går på fylla rett etter trening.

Men hva med ecstacy eller LSD? Hvis man trener styrke, spiser et godt restitusjonsmåltid, men tar en av delene på kvelden, vil det påvirke restitusjon/muskelbygging?

Noen som vet?
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Nei ikke på samme måte. Men det kommer litt an på hva man har trent, kroppen vil jo hvile. Jeg tar aldri en reise om jeg har trent, spesielt kondis.

Har du kun tatt en lett økt så ser jeg ikke problemet. Jeg tror ikke en tripp vil sette deg tilbake fysisk, noen vil sikkert hevde det er bedre å ta en tripp selv etter trening
Det vil nok gjøre deg stresset samt påvirke søvnen din. Sånn sett vil jeg nok tro det har en negativ effekt på restitusjonen.
Begge øker kortisol som er katabolsk. Svarer er ja, det vil påvirke restitusjonen.
Alt rus vil påvirke teston din