Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2569
Anonym bruker
"Redd Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!
Vurderer å begynne å selge litt smått. Har tidligere drevet med hekkere og kg, men gav meg for snart 1 år siden. Men nå vil jeg prøve meg på mindre basis! Mangler dog en del erfaring der.

Skal pushe bl.a pulver, og lurer derfor på hvilken størrelse zip bag jeg burde bruke? Tenker da en liten pose til 1g, en pose for 1-5g, og en pose for 5-10g. Legg gjerne ved link til anbefalt nettbutikk!
Hva med å bare søke "kjøp ziplock"?
Hvilke størrelser du trenger er jo smak og behag.

Sjekk staples, europris, panduro, biltema, chlas ohlson, matvarebutikkene i nærheten av deg etc etc.
Anonym bruker
"Redd Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Ghettoclown Vis innlegg
Hva med å bare søke "kjøp ziplock"?
Hvilke størrelser du trenger er jo smak og behag.

Sjekk staples, europris, panduro, biltema, chlas ohlson, matvarebutikkene i nærheten av deg etc etc.
Vis hele sitatet...
Hovedmålet med tråden var jo ikke å finne ut hvor jeg kan få kjøpt, så langt har jeg kommet. Er likevel mottakelig for tips! Men hvilken str. bruker andre medfreaker for et visst antall gram?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hovedmålet med tråden var jo ikke å finne ut hvor jeg kan få kjøpt, så langt har jeg kommet. Er likevel mottakelig for tips! Men hvilken str. bruker andre medfreaker for et visst antall gram?
Vis hele sitatet...
Vekt og hvilken som helst bag, det er ikke noen standard..
På shangri-la har de mange poser i forskjellige størrelser.
Små poser er lettere å skjule. Bruk små poser.
2 minutt på Google gidde meg følgende resultat: www.smallplasticbaggies.com - de posene som er 1x1 inches, eller 1010 som det står de heter er jeg nesten helt sikker på er de samme posene jeg har fått når jeg har kjøpt 1g, er som ying og yang til et enkelt gram speed ihvertfall.

Jeg Hater å kjøpe et par gram speed og så kommer det i en pose på størrelse med ett bankkort, blir litt som å bruke en handlepose når du kjøper en bolle..... så jeg setter pris på folk som bruker mer «tilpassede» størrelser på posene, ihvertfall til pulver.

Men, det er et dårlig sjakktrekk å bruke poser med design så det bør du kanskje styre unna, plutselig blir du tatt for noe, så har du 1000000000 tomme poser med samme logo som kanskje har blitt, eller brukes av noen andre som selger ditt og datt. Husker for mange mange år tilbake, da fikk vi alltid hasj i en avlang pose med cannabis logo på fra alle som solgte hasj, tipper det har vært et par stykker som har fått forklaringsproblemer der :P
Alltid noen som har litt trangt for det.. Uten å si mer om det

Kan fint bruke samme pose til fra ett gram og opp til 10-20. Spørs litt på konsistensen. Da er 60x80mm innafor. Fra 20 og litt opp holder det nok med 70x100mm

Lykke til!

Nb!

Som de skriver over her, foretrekker noen mindre poser. Da blir det 50x70mm (personlig syns jeg de er litt for små)
Sist endret av fastkjørt; 20. september 2018 kl. 05:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
https://ritohobby.no/ziplock-poser/1...60mm&results=1

Anbefaler disse til 1 gram doser til pulver, fungere til 5g brunings også. er 40x60mm.
Sist endret av Mysterio16; 20. september 2018 kl. 14:41.
Det verste jeg viste før var alt for små ziplocks med pulver i. Så heller for store enn små. Tror mange er enige, si feks du prøver å helle bittelitt ut også brått ligger alt innholdet fra den LILLE posen over alt på en offentlig dass..nei takk!
Greitt at små poser er upraktiske å dosere fra, men la oss si at du er på byen og blir stoppet av politiet eller vakter på et arrangement, konsert eller lignende og blir kroppsvisitert. Hva er da best å ha på seg, en stor pose med masse ekstra materiale som buncher seg opp i lomma og gir masse ekstra konturer, eller en fin liten pose som bare glir inn som en del av kroppen.
Nei til store poser!
Jeg har opplevd å bli ransaket av dansk hundepatrulje, mens jeg hadde 5g hasj en pose som ikke var mye mer enn akkurat stor nok for femmeren. Det lå i "lillelomma" på jeansen, og de vrengte alle lommer og dro kjente litt i toppen av den lomma, men fant ikke posen med hasj. Hadde det vært en større pose kunne det lett gått galt i det tilfelle