Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1597
Jeg bor i en studentbolig, der studentkortet benyttes som nøkkel (nfc).

Noen har tatt en kopi av den uten mitt samtykke og gått inn i fellesarealene våre ved ihvertfall en anledning (kortet fungerer også til rommet mitt).

Jeg har meldt ifra til samskipnaden (de som eier og leier ut) og fått svar at de har deaktivert kortet mitt og aktivert en kode i stede 2 forskjellige ganger nå (flere uker siden jeg først meldte fra og ba de deaktivere kortet), noe som de ikke har gjort.

Jeg vet hvilken vennegjeng som har kortet, men ikke den bestemte personen.

Så spørsmålet er hva kan jeg gjøre videre nå? Jeg ønsker ikke at noen jeg ikke stoler på skal ha full tilgang til rommet mitt
Hva om å melde i fra igjen, men smøre litt ekstra på å si det er masse nøkler på aveie? Om ikke annet så purr litt ekstra på at kortet ditt ikke er blitt deaktivert enda.

Men om de fortsetter å gi fulstendig faen så instaler en hengelås på begge sider av døren til rommet ditt kanskje?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Korleis veit du at nokon har kopi, og korleis veit du at det er ditt kort dei har kopi av?
Det er sikkert kopi av noen av de andre TS bor med sitt kort.
Trådstarter
2 0
Hvem sitt kort det faktisk er kopi av er ikke så viktig, er mer hvordan skipnaden håndterer det.

Men fikk snakket med en annen som jobbet der nå og fikset det på minuttet.