Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3675
Hei.

Er nå en god stund siden jeg var inne på alt av hardware osv, så er usikker på hva jeg skal velge slags laptop slik at jeg får mest for pengene.

Maks 15 000,- tenkte jeg å bruke.
Pcen skal brukes til spilling, fm,gta,fifa,bf1 ++
Noen som har noen gode forslag?

Stasjonær pc er uaktuelt da jeg er på farten ofte.

På forhånd, takk!
Denne vil hvertfall dekke behovet ditt, og det er ett lite tilbud på den for tiden, som gjør at den legger seg akkurat innenfor budsjettet ditt.

Jeg har selv en tidligere versjon Gt-72 og er storfornøyd. Kjører alt og bråker lite. Dog er den ett tungt beist av en laptop, så en pc-sekk er å anbefale for å være på farten med den.

https://www.komplett.no/product/9079...hd-matt-120hz#
Jeg synes 17" blir litt for stort for en laptop og litt kronglete aa ta med seg, jeg kjopte nylig denne her: https://www.komplett.no/product/9099...-full-hd-matt#

Jeg er veldig fornoyd med denne, den er ogsaa litt billigere !
Den har ett litt svakere grafikk kort, men til spillene du nevner burde den absolutt kjore paa ultra/high uten problemer.
Trådstarter
81 4
Har lest litt at MSI sliter med varme å kjøling når det kommer til spilling?


HP er uaktuelt. Må bli MSI eller Asus , kanskje Acer Predator? Som sagt, litt utdatert ang hardware nå.
Sitat av KentKarls3n Vis innlegg
Har lest litt at MSI sliter med varme å kjøling når det kommer til spilling?


HP er uaktuelt. Må bli MSI eller Asus , kanskje Acer Predator? Som sagt, litt utdatert ang hardware nå.
Vis hele sitatet...
Kan bare tale for min egen erfaring med MSI gt-72.
Den drar det meste av spill på high/ultra uten at jeg hører noe spesielt fra viftene og temperaturene er helt fine. Den har en egen tast for å kjøre viftene til max, og den hastigheten som det da økes til på viftene er milevis unna der de ligger å koser seg under spilling.

Jeg sto mellom MSI eller ASUS Rog den gangen jeg kjøpte. MSI stakk av med seieren pga ett hakk høyere skjermkort innenfor samme pris den gangen. Jeg er ganske sikker på at du ikke trår feil uansett om du velger MSI eller Asus. Acer vet jeg ingenting om.

En annen her kommenterer størrelsen, og han har ett godt poeng (derfor jeg anbefalte en pc-sekk). Det er ett tungt beist som må skviiises ned i sekken, men akk så digg med litt størrelse når man først skal se en film, eller game.
Trådstarter
81 4
Hvordan MSI GT-72 ? Finnes flere varianter av den
Gamer du på farten? Gaming-laptoper er ikke supre å drasse på. Hadde heller kjøpt en Ultrabook med bedre batteritid, lavere vekt etc til ~6K og en stasjonær for resten av pengene. Da har du maskin du kan oppgradere til gaming, og en bra portabel en til når du er på farten.