Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4274
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har hatt mye digg sex på knips og speed før.

Nå ønsker jeg å prøve med Mdma. Hvor mye trenger man? Jeg kan regnes som nybegynner siden det er noen år siden sist. Er det bare til å kjøre på med en anbefalt dose ut i fra en Molly kalkulator, eller bør man redusere litt i forhold til at det kun er for å piffe opp sexen litt?

Noen med erfaring?
Kjør på med anbefalt dose i forhold til kroppsvekt. På MDMA kan du risikere å bli 'sittende på gjerdet' altså ikke komme helt opp ved for lav dose, noe som suger.
Sist endret av Lyra; 5. april 2017 kl. 23:26.
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Lyra Vis innlegg
Kjør på med anbefalt dose i forhold til kroppsvekt. På MDMA kan du risikere å bli 'sittende på gjerdet' altså ikke komme helt opp ved for lav dose, noe som suger.
Vis hele sitatet...
Har aldri tatt for lite før, heller stikk motsatt. Så er vell ikke noen grunn til å forandre på det da nei
De tilfelle jeg har tatt noget mye MDMA før seksuelt samkvem blir ikke "ligget" helt som ønsket. Er gjerne for opptatt med å bare være glad og stryke og kose - finner det faktisk unødvendig med sex. Det er vel også noe av det som er en effekt av MDMA har jeg tidligere lest.
For min del avhenger det av hvem jeg har sex med. Hvis jeg tar MDMA før jeg skal ha sex med en person jeg er forelsket i eller veldig glad i blir sexen utrolig intim og generelt veldig bra. De gangene jeg har tatt MDMA og endt opp med et one night stand har sexen vært helt ok, men ikke i nærheten av det andre tilfellet.
Planlegger gjerne ikke sex og mdma, blir fort rart. Ta normal dose og om det utivkler seg til sex må det skje på egne premisser spør du meg!
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av kn^tte Vis innlegg
Planlegger gjerne ikke sex og mdma, blir fort rart. Ta normal dose og om det utivkler seg til sex må det skje på egne premisser spør du meg!
Vis hele sitatet...
Her er det snakk om ett planlagt sextreff, ett veldig spesielt ett. Så dette vil jeg ha max ut av, og ønsker da å piffe det opp litt. Hensikten er ikke å rulle men å ha sex for å si det sånn.
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av kn^tte Vis innlegg
Planlegger gjerne ikke sex og mdma, blir fort rart. Ta normal dose og om det utivkler seg til sex må det skje på egne premisser spør du meg!
Vis hele sitatet...
Sitat av Nether Vis innlegg
For min del avhenger det av hvem jeg har sex med. Hvis jeg tar MDMA før jeg skal ha sex med en person jeg er forelsket i eller veldig glad i blir sexen utrolig intim og generelt veldig bra. De gangene jeg har tatt MDMA og endt opp med et one night stand har sexen vært helt ok, men ikke i nærheten av det andre tilfellet.
Vis hele sitatet...
Jeg har tidligere opplevd helt sinnsyk sex ved one night stand der vi begge hadde spist knips. Også når bare jeg har spist knips har jeg opplevd det.