Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2284
Det er en del utlendinger i Oslo-Akershus omeråde som selger alt fra laptoper til plasmaskjermer, men pass opp for de har ikke noe varer i det hele tatt.

De er bare ute etter å rane dere.
Kjenner selv noen som ble utsatt for dette og de mistet en del tusen kroner.
Har selv ikke vært så dum at jeg betalte på forhånd eller hadde med meg noen penger. Jeg vil altid se varene før jeg handler og kan jeg ikke det så blir det ikke noe av.

Men det er forskjellige nasjonaliteter som driver med dette. Noen av dem var sigøynere. Så pass på, og ikke la dere lure av bra tilbud. For noen varer har de ikke....
jo, takk for advarslen
Et ran er når noen truer til seg verdier med en trussel om våpen/vold/maktbruk. Å selge en vare som ikke eksisterer er å svindle/bedra.
Det er faen meg drøyt!!! NFF går i krig.... gi samler alle nørder i dette landet å tar kverken på de F###### Jævlene!!!!!
Sist endret av Nicos; 4. februar 2004 kl. 00:38.
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Eller kanskje ikke.