Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1358
Hei folkens, vet ikke om det er noen post om dette på Freak men tenkte bare at dette må dere bare prøve.

Vil ikke spoile spillet for dere men det går ut på å plukke plakater.
si under her hvordan dere opplevde spillet.

DL finner dere her : " bare 55mb"

http://www.shacknews.com/file/32268/...dows-free-game

"dette er et gratis spill så ikke noe CopyW på det"

Lykke til !
Sist endret av Cozativity; 17. juli 2012 kl. 22:11.
Det er flere som har nevnt Slender i noen av "Skumle spill" postene..
er det eneste man kan gjøre å gå rundt i skogen med lommelykt? ingenting som skjer?
Du skal finne lapper som er gjemt rundt i skogen. Slender er det jævligste jump scare spillet jeg har spillt! :P
Slender var jo ikke så jævlig som folk sa. Er bare å spare stamina, ikke bruke lommelykten ofte og komme seg til helvette ut etter man har plukket opp en lapp.
Ganske drøyt spill om man sitter med max lyd på.
Mr.Heart Attack
Kniltass's Avatar
Hater slender man... på minecraft så stjeler han alt du eier... og her så stjeler han sjela di
Sitat av Kniltass Vis innlegg
Hater slender man... på minecraft så stjeler han alt du eier... og her så stjeler han sjela di
Vis hele sitatet...
Slenderman faktisk, enderman kanskje?
Sist endret av Oatre; 17. juli 2012 kl. 22:51.
du skjønner at det er der han kommer fra eller? Slenderman er en "ekte" person (skrekkfortelling)

Eller var det bare jeg som ikke forsto trollen med en gang?
Sist endret av Leonardie; 17. juli 2012 kl. 23:17.
Sitat av Leonardie Vis innlegg
du skjønner at det er der han kommer fra eller? Slenderman er en "ekte" person (skrekkfortelling)

Eller var det bare jeg som ikke forsto trollen med en gang?
Vis hele sitatet...
Men på Minecraft heter han ikke slenderman
Nei, men det er liksom en etterligning av slenderman da..
I begynnelsen skjønte jeg ikke hva som kunne være så skummelt med dette spillet, første gang fant jeg bare en lapp, også satt jeg og stirra på fyren for å sjekke hvordan han så ut liksom. Men neste gang jeg skulle spille det, så satt jeg sent på natta, hadde samla 4-5 plakater, og hadde skimtet jævelen et par ganger, merket at pulsen var litt høyere en normalt, plutselig snudde jeg meg og hadde han rett oppi trynet, kom også en skikkelig høy lyd akkuratt da jeg så han. Stokk som faen, og skrek høyere en jeg har gjort på lenge, sparket kneet så hardt i datapulten at skjermen min velta. Ikke spilt det igjen siden da, for å si det sånn :P

Blir aldri redd av skrekkfilmer o.l, men det spillet skremte vettet ut av meg
Sist endret av EitZey; 17. juli 2012 kl. 23:58.
High Magus
10100's Avatar
Sitat av Cozativity Vis innlegg
http://www.shacknews.com/file/32268/...dows-free-game

"dette er et gratis spill så ikke noe CopyW på det"
Vis hele sitatet...
Hva mener du med at det ikke er noe CopyW på det?
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av 10100 Vis innlegg
Hva mener du med at det ikke er noe CopyW på det?
Vis hele sitatet...
Kanskje han mener at det ikke er noe CopyWright på det?

/hurrdeharrharr/
Det spillet der var skummelt.