Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1866
Hvordan sletter jeg tråder som jeg har lagd selv?
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Det går ikke, be en admin slette den, er han snill gjør han det, hvis ikke... vel da får den bare stå.
PM til nso, så kanskje han gidder
Rapporter regelbrudd
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av Sinken Vis innlegg
Rapporter regelbrudd
Vis hele sitatet...
Funker vel kanskje kun om man faktisk har brutt noen regler?
De første 5 minuttene etter at du har opprettet en tråd eller lagt inn et innlegg kan du endre det, samt slette det. Det er tydeligvis vanskelig å få øye på "slett" knappen innenfor den tidsrammen (5min).
swag
Ponyo's Avatar
Trådstarter
iok takker
Sitat av AndreasWB Vis innlegg
De første 5 minuttene etter at du har opprettet en tråd eller lagt inn et innlegg kan du endre det, samt slette det. Det er tydeligvis vanskelig å få øye på "slett" knappen innenfor den tidsrammen (5min).
Vis hele sitatet...
Jeg har bommet på det før da jeg skulle teste poll-systemet bl.a. og det er feil. Man kan ikke slette en tråd selv om det ikke har gått 5 min.

Edit: Innlegg funker dog fint.
Sist endret av Daybreak; 3. februar 2012 kl. 20:13.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Jeg har bommet på det før da jeg skulle teste poll-systemet bl.a. og det er feil. Man kan ikke slette en tråd selv om det ikke har gått 5 min.

Edit: Innlegg funker dog fint.
Vis hele sitatet...
Sikker?
Under slettede innlegg på profilen står det
Inneholder IKKE: Innlegg og tråder som er slettet av deg selv.
Vis hele sitatet...
Rart egentlig.
Sitat av Choobe Vis innlegg
Funker vel kanskje kun om man faktisk har brutt noen regler?
Vis hele sitatet...
Det er jo akkurat det samme som å sende PM til samtlige mods.
Sitat av AndreasWB Vis innlegg
Sikker?
Under slettede innlegg på profilen står det Rart egentlig.
Vis hele sitatet...
Hm, ja det er egentlig litt rart. Kan du ikke prøve?
Ble faktisk sparket fra jobben og blacklisted pga en post jeg hadde på freak. Litt småkjipt at man ikke kan slette sine innlegg noen ganger. Sjefen vet fortsatt navnet på brukernavnet mitt, så hvis du leser dette: fuck you! Synd at folk er så trangsynt når det kommer til marijuana.
Sitat av Chronic420 Vis innlegg
Ble faktisk sparket fra jobben og blacklisted pga en post jeg hadde på freak. Litt småkjipt at man ikke kan slette sine innlegg noen ganger. Sjefen vet fortsatt navnet på brukernavnet mitt, så hvis du leser dette: fuck you! Synd at folk er så trangsynt når det kommer til marijuana.
Vis hele sitatet...
Har du sagt A må du si B. Hva skrev du som gjorde at du mistet jobben?
Sitat av Chronic420 Vis innlegg
Ble faktisk sparket fra jobben og blacklisted pga en post jeg hadde på freak. Litt småkjipt at man ikke kan slette sine innlegg noen ganger. Sjefen vet fortsatt navnet på brukernavnet mitt, så hvis du leser dette: fuck you! Synd at folk er så trangsynt når det kommer til marijuana.
Vis hele sitatet...
Så det er en gyldig grunn til å sparke noen? Hva faen skjer med anti-cannabis?
Det er ikke mulig å slette egne tråder. Hvis ønskelig kan vi fjerne navn eller endre brukernavn på kontoen din.