Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2271
Jeg har tenkt meg på en konsert om ikke så altfor lenge. Problemet er dog at jeg fyller rett ETTER konserten..
Jeg har da skaffet meg falskt leg. Det er "fiksa" med på den måten at en kompis dreiv å styra med fødselsdatoen på et program på pcen, og har byttet ut fødselsdatoen osv..
Det ser rimelig ekte ut, men jeg frykter at det evnt vil slå ut ved bruk av UV-lys, eller hvis vakten gransker kortet nøye.

Er dette tilfellet med UV-lys, evnt noen som har noen tips til noe jeg kan smøre/pensle på kortet, for å unngå at man ser det (hørt at neglelakkfjerner funker, men gidder ikke at sjansen er der for at jeg har kasta bort de kronene det kostet meg å få kompisen min til å fikse det)

Takk på forhånd
Har aldri hørt noen sjekke legitimasjon så grundig som med UV-lys.
Var selv på konsert og der sjekket de ikke legitimasjon en gang.
Sålenge det ser noenlunde ekte ut nekter jeg å tro at du skal få problemer.
Tror ikke dette er noe de virkelig sjekker på en konsert
Da satser vi på det! Hva med på utesteder? La oss si denne settingen forekommer; Jeg dukker opp anstendig kledd, både ser og oppfører meg som om jeg er vesentlig eldre enn jeg er. Vil de da sjekke leg? Evnt gå så langt at de kjører på med UV-lys, og prøver å "gjennomskue" et falskt leg?
Det kommer mye ann på hva policyen til utestedet er det. Noen bruker legplikt uansett. Men viser sjøn vis personen ser eldre ut en 30.
Sitat av Highness Vis innlegg
Da satser vi på det! Hva med på utesteder? La oss si denne settingen forekommer; Jeg dukker opp anstendig kledd, både ser og oppfører meg som om jeg er vesentlig eldre enn jeg er. Vil de da sjekke leg? Evnt gå så langt at de kjører på med UV-lys, og prøver å "gjennomskue" et falskt leg?
Vis hele sitatet...
Det kommer helt an på hvor du drar, som oftest vil de sjekke leg, men meget sjeldent med UV-lys.
Regner med at det er Skrillex Du skal på

På tiesto i sommer hadde de ikke noe uv lys, men da var det riktignok lyst ute, hadde heller ingen problemer med sensation i april
Når jeg skulle kjøpe øl i spektrum sjekka de legget mitt med et blå-aktig lys. Så ikke helt ut som vanlig lommelykt, noen som vet?
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Når jeg skulle kjøpe øl i spektrum sjekka de legget mitt med et blå-aktig lys. Så ikke helt ut som vanlig lommelykt, noen som vet?
Vis hele sitatet...
tipper det var lilla aktig? hvis ja, da var det uv-lys
Sitat av haakon466 Vis innlegg
tipper det var lilla aktig? hvis ja, da var det uv-lys
Vis hele sitatet...
Hm, var mer lyseblått hvis jeg husker riktig.
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Hm, var mer lyseblått hvis jeg husker riktig.
Vis hele sitatet...
noe slik?

hvis ja, da er det uv-lys. hvis nei, da vet jeg ikke...
Inneholder denne "spy kit"-en UV-lys?

Har lyst til å få testa ut kortet på et UV-lys, men tror jeg bare kjører på uansett!

Megabat: Nei, rakk ikke kjøpe til skrillex Er avicii jeg prater om for de som skulle lure!