Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3085
Jeg vet ikke helt hvor jeg skal lage denne threaden så jeg satt den her, men uansett!

Noen som har litt peiling innenfor dette temaet?
Hva trenger jeg for å lage skikkelig bra ID kort?
Hvor får jeg evt. tak i det jeg trenger?
Sist endret av moosh; 23. april 2003 kl. 19:09.
Legetiamsjon?
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
dette har vært oppe før søk på forumet (trodde det var en større thread om det som var aktuell akkurat nå)

lite tips: ikke skriv [COLOR=red]Legetiamsjon [/COLOR] i søke funksjonen
Trådstarter
hehe.. en liten skrive feil der ja ;P *redigere*
Trådstarter
Opprinnelig postet av SilverKhan
dette har vært oppe før søk på forumet (trodde det var en større thread om det som var aktuell akkurat nå)

lite tips: ikke skriv [COLOR=red]Legetiamsjon [/COLOR] i søke funksjonen
Vis hele sitatet...
Jeg søkte før jeg laga threaden, jeg fant ingenting. Kanskje jeg ikke søkte godt nok da.
Master debater
Dekilaz's Avatar
Sjekk i infiltrasjonsforumet. Det skrives for øvrig legitimasjon.
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Opprinnelig postet av Scarab
Jeg søkte før jeg laga threaden, jeg fant ingenting. Kanskje jeg ikke søkte godt nok da.
Vis hele sitatet...
nei du søkte nok ikke godt nok hvis du søkte på [FONT=courier new][COLOR=red]Legetimasjon [/COLOR] [/FONT]
Jeg bruker en kamerat av meg sin Legetimasjon. På butikker osv. er dem ikke strenge, så lenge du har legetimasjon på at du er 18. Men på byn er det litt værre. Men jeg ligner ikke noe særlig på mitt legg, men ingen som har sakt noe på det. Kommer inn over alt. Bare pugg dato, stjerne tegn, navn.
King of Spooning
Acidous's Avatar
BAH!
Kjøp et ungdomskort til buss for 250 kr hvor det står at du er over 18.

Veit det virker, mange som har gjort det.
Beste trikset jeg har hørt til nå (dvs lest i en annen thread) er å opprette en bankkonto i en nettbank for en person som er over 18år, og sende inn bilde av deg selv når du bestiller visa-kort.. Har aldri prøvd eller tenkt til å prøve, men jeg synes da det hørtes ganske genialt ut

Edit; ScoopeX skal ha credit for idéen forresten.. den er postet i threaden som IDE postet
Sist endret av nalle; 25. april 2003 kl. 21:54.