Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 29818
Heij =) driver og laster ned sanger nå^^) har nettopp fått ny harddisk, og 0 sanger :O
før hadde jeg mange svenske sanger som f.eks. jadde og lignende. men nå husker jeg ikke navnet på noen sanger eller artister noen som vet av noen svenske sanger?
Vikingarna med Leende guldbruna ögon er definitivt en hit. Så har Björn Rosenström en del hits også.
Luxus Leverpostei - Porrfilm
Trådstarter
50 2
det er ikke akkurat slike sanger jeg vill ha.. jeg vil ha kule sanger som du kan spille på disco,fester og spille i bilen når du råner ^^)
cos
Blyatsquad
cos's Avatar
Black Ingvars , Bjørn Rosenstr0m osv .
Sitat av t33zr
Luxus Leverpostei - Porrfilm
Vis hele sitatet...
Jeg håper du spøker nå???
Gyldne tider
Per Gessle
Kent

Det dem jeg kommer på akkurat nå
cos
Blyatsquad
cos's Avatar
Hvis du skal ha en skikkeli raane sang , last ned Fremmed Rase - Raane
Trådstarter
50 2
Hehe:P det er en sang det synges om at "vi har gått i samma klasse snart et år".. osv.. noen som vet hva den heter?
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av cos
Hvis du skal ha en skikkeli raane sang , last ned Fremmed Rase - Raane
Vis hele sitatet...
Og når ble trondheim en del av Sverige?
Last ned re-pita mania svenske hits om du skal ha harry old-timer sanger gjort om til dance.
Gylne Tider - Vil ha dig
Sist endret av kosepaa; 20. mars 2007 kl. 18:24.
Sitat av Benz_84
Jeg håper du spøker nå???
Vis hele sitatet...
kansje gruppen er norsk, men luxus leverpostei med porrfilm er jo en svensk sang....
cos
Blyatsquad
cos's Avatar
Sitat av YberhaX
Hehe:P det er en sang det synges om at "vi har gått i samma klasse snart et år".. osv.. noen som vet hva den heter?
Vis hele sitatet...

Dromhus - Vill ha dig er en cover versjon iallefall. Vet ikke hvem som har lager den orginale..


Freestyle er det som har den orginale btw.
Hva heter den danseband sangen:
Det var noe med at en jente var søtere enn englene, tror det var vikingene\abba som sang.
Trådstarter
50 2
Takk cos Dromhus - Vill ha dig... var den jeg tenkte på ^^)
Kobojsarna - Sång om ingenting
Lazywriter
Gisse's Avatar
Ikke at jeg har så jævli bra peiling på svensk musikk, men en slager innen disco eller hva faen, kan vel være Basshunter? (Vedder på at de fleste husker boten Anna etc.? )
Fronda - Rullar Fram
Fronda - Sommar (KONGE!!! )
Allt med fronda er fett =)
eddie meduza har jo mera brennvin,punkdjævlar,osv så har du basshunter
Sjefsbikkja
sparco's Avatar
Alle de jeg har listet opp under er svenske artister. Hvis jeg skal ramse opp låter til alle de artistene der så hadde det blitt en hel a4 sider. Men nå har du litt å velge på ihvertfall.

Markoolio
Byz
Kobojsarna
Carola
Dr. alban
Millencollin
a-teens
Amy Diamond
Bo Kaspers Orkester
Christian Walz
DJ Aligator
E-type
Petter
Da Buzz
Lambretta
Nordman
Ace of Base
Roxette
In flames
Hammerfall
Johnossi
Sist endret av sparco; 21. mars 2007 kl. 13:17.
Svenske

- Abba
- Gyldene tider
- freestyle
Man har jo alltids Sten Stanley da... Og Petter Fredrik Snortare eller hva den heter er jo ei fet partylåt om man digger hiphop.
▼ ... over et år senere ... ▼
Teddybears sthlm
Sitat av lynzh
Teddybears sthlm
Vis hele sitatet...
Hvis du ser på datoen på det forrige innlegget, og setter det opp mot viktigheten av ditt innlegg og om det tilfører diskusjonen noe eller bringer det til et høyere plan: var det strengt tatt vits i å åpne en gammel tråd med dette?
Jag er så het, med Björn Rosenström \m/
Attack - ooa hela natten

den er jo ett must da
Hvis du tenker på musikk ala donkdonk hvor de synger på svensk, så kan man jo nevne;
Basshunter (flere låter)
Kobojsarna - Sång om Ingenting
Kobojsarna - Jag vet du vil ha meg
Hanna - Hetaste Brudarna
Håkan Hellstrom har mye bra! Håkan Hellstrom - En vän med en bil! Markoolio har også noen kule.
Sist endret av nj6RVVcU$gEV$; 14. mai 2008 kl. 16:39.